کد خبر 750334
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
تونی کروس

دو باشگاه اینتر و یوونتوس با رئال مادرید برای خرید تونی کروس وارد مذاکره شده‌اند.

به گزارش مشرق، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که دو باشگاه اینتر و یوونتوس به جذب تونی کروس تمایل دارند و به همین منظور با باشگاه رئال مادرید وارد مذاکره شده‌اند.

به گزارش شبکه مدیاست پرمیوم و روزنامه کوریره دلاسرا، احتمال اینکه هافبک آلمانی رئال مادرید تابستان سال جاری راهی ایتالیا شود وجود دارد و او دیگر جزو بازیکنانی نیست که رئال مادرید آنها را از زمره مهره‌های فروشی‌اش خارج کرده است.

کروس 27 ساله تا ماه ژوئن با رئال مادرید قراردادی دارد که به موجب آن سالانه 8 میلیون یورو از کهکشانی‌ها حقوق می‌گیرد.

با این وجود اینتر امیدوار است که بتواند رقمی بالا برای خرید هافبک ملی‌پوش سابق بایرن مونیخ بپردازد به خصوص که لوچانو اسپالتی، سرمربی نراتزوری اخیراً مقابل رسانه‌ها از خلف وعده مسئولان باشگاه برای خرید بازیکنان مورد نظرش گلایه کرد.

از قرار معلوم گروه سرمایه‌گذاری سونینگ، مالک چینی باشگاه اینتر قصد دارد با ارائه پیشنهادی 70 میلیون یورویی، رئال مادرید را برای فروش کروس وسوسه کند که احتمال رخ دادن این اتفاق با توجه به افزایش ترافیک خط میانی رئال بعد از اضافه شدن دنی سبایوس وجود دارد.

رجا ناینگولان، هافبک بلژیکی پیشین رم و آرتورو ویدال هافبک شیلیایی بایرن مونیخ دو گزینه دیگر اینتر برای تقویت خط میانی‌اش هستند که به نظر نمی‌رسد به آنها اجازه ترک تیم‌های فعلی‌شان داده شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس