حوزه هنری

سازمان سینمایی حوزه هنری با ۵ فیلم بلند سینمایی، ۴ فیلم مستند و ۱۱ فیلم‌ کوتاه در هفتمین بازار فیلم اسلامی حضور دارد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام خبر حضور در بازار فیلم اسلامی افزود: هفتمین بازار فیلم اسلامی امسال با حضور 133 شبکه تلویزیونی و موسسه تولید فیلم از 20 کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

سازمان سینمایی حوزه هنری با فیلم‌های بلند سینمایی «زیر سقف دودی»، «بیست و یک روز بعد»، «ایتالیا ایتالیا»، «کمدی انسانی» و «فصل نرگس» ، فیلم‌های مستند «خواهران غریب»، «تهران هنر مفهومی»، «جام جهان بین» و «غزال ایرانی» و مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه باشگاه فیلم سوره شامل «خارجه»، «دایو»، «دوئل»، «ماه در خانه»، «خاطره»، «مادر»، «به همین سادگی»، «گزارشگر»، «آلبالو»، «سیخفیل» و «مزاحم» در این بازار شرکت کرده است.

کشورهای ایران، عراق، لبنان، افغانستان، هند، ترکیه، ایتالیا، یمن، بحرین، عربستان، فلسطین، انگلستان، سوریه، پاکستان، آذربایجان، نیجریه، بنگلادش، مصر، عمان و کویت در مجموع 800 اثر تلویزیونی جدید خود را در این بازار عرضه می‌کنند.

با توجه به نامگذاری مشهدالرضا در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و حضور چشمگیر مسافران غیر ایرانی در این شهر، امید است امسال هم شاهد اقبال فراوان به این اجلاس باشیم.

نخستین بازار فیلم اسلامی در سال 1388 همزمان با دومین اجلاس اتحادیه رادیو وتلویزیون کشورهای اسلامی برگزار شد.

سازمان سینمایی حوزه هنری سازمان که یکی از مهم ترین مراکز تولیدکننده و توزیع کننده فیلم های بلند سینمایی، مستند، کوتاه و انیمیشن در ایران محسوب می‌شود در بازار اصلی و غرفه 95 پذیرای فعالان و هنرمندان عرصه رادیو و تلویزیون و سینما است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس