دوومیدانی

مصدومیت سریعترین دونده ایران ممکن است باعث غیبت او در رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا قرار است طی روزهای 15 تا 18 تیر ماه در هند برگزار شود. بر همین اساس نیز از امروز (چهارشنبه) رقابت‌های انتخابی تیم ملی به منظور معرفی نفرات برتر آغاز خواهد شد و دوومیدانی‌کاران برای آنکه عضو تیم ملی در این تورنمنت شوند، باید رکوردهای مد نظر فدراسیون را به ثبت برسانند.

یکی از نفراتی که در رقابت‌های انتخابی حضور ندارد، حسن تفتیان است. تفتیان در فینال دوی 100 در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دچار مصدومیت شد و نتوانست روی سکو قرار بگیرد.

وی پس از بازگشت به ایران، اقدامات لازم را برای بهبود هرچه سریعتر مصدومیتش آغاز شد. یکی از این اقدامات گرفتن MRI بود تا میزان دقیق این آسیب‌دیدگی مشخص شود. جواب MRI مشخص شده و حالا قرار است امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون دوومیدانی در این باره جلسه‌ای برگزار شود.

نتیجه این جلسه شرایط حضور یا عدم حضور تفتیان در مسابقات قهرمانی آسیا را مشخص خواهد کرد. در صورتی که تفتیان با داشتن این آسیب‌دیدگی نتواند تا یک ماه آینده به مرز آمادگی مطلوب برسد، ممکن است غایب بزرگ این تورنمنت لقب بگیرد. به هر حال همه چیز بستگی به جلسه امروز در فدراسیون دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس