برنامه راز

آرش دریابندری نویسنده و مترجم ایرانی فعال در حوزه اروپا و آمریکا، امشب مهمان ششمین قسمت برنامه راز است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی برنامه راز، نادر طالب‌زاده مجری مولف برنامه تلویزیونی راز شنبه شب میزبان آرش دریابندری فرزند نجف دریابندری نویسنده و مترجم نامدار ایرانی است. کسی که  خود با داشتن بیش از ۳۰ تالیف و ترجمه یکی از چهره‌های شناخته شده معرفی آثار ایرانی اسلامی به غرب است.

سری جدید برنامه تلویزیونی راز همزمان با حلول ماه مبارک رمضان پس از ۳ سال وقفه به همت مرکز بسیج رسانه ملی به آنتن شبکه چهار سیما بازگشت.در سری جدید این مجموعه نادر طالب‌زاده جدیدترین مسائل روز و دغدغه‌های اجتماعی را با استفاده از حضور مهمانان خود واکاوی می‌نماید.

آرش دریابندری متولد ۱۳۴۱ تهران، نویسنده، مترجم و فارغ‌التحصیل رشته تاریخ اسلام از دانشگاه برکلی کالیفرنیا است. وی از سن چهار سالگی به مدت ۴۰ سال در کشورهای انگلستان و آمریکا زندگی نموده و از چند سال پیش به این سو تحقیقات و فعالیت علمی خود را در زمینه اسلام‌شناسی و شیعه‌شناسی متمرکز نموده است. وی تاکنون آثار متعددی از جمله کتاب «ولایت فقیه» حضرت آیت الله جوادی آملی را به زبان انگلیسی ترجمه نموده است. تأسیس وبگاهی در زمینه معارف اسلامی به زبان انگلیسی نیز از دیگر فعالیتهای او است.

آرش دریابندری چندی پیش داوری جشنواره‌ عمار را برعهده داشته است.راز را شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ از شبکه ۴ سیما ببینید. بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۷ بروی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس