وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان نتایج کاروان ایران در چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را بالاتر از پیش بینی ها عنوان کرد.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نشست رؤسای فدراسیون ها که بعدازظهر امروز برگزار شد، از زحمات دست اندرکاران کاروان ایران همچنین ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تقدیر کرد و تلاش آنها را ستود.


وزیر ورزش و جوانان پیش بینی مدال های کاروان ورزشی ایران در بازی های همبستگی کشور های اسلامی را پیش از آغاز بازی ها، ٨٤ مدال عنوان کرد و اظهار داشت: در این دوره از بازی ها تعداد مدال های ایران به ٩٨ رسید و ٣٦ مدال طلا را که پیش بینی کرده بودیم به ٣٩ مدال تبدیل شد از طرفی در بانوان هم رشد بسیار خوبی داشتیم و این درخشش باعث شد که نسبت به موفقیت های بانوان در رویدادهای مختلف پیش رو امیدوارتر باشیم.

سلطانی فر حضور برخی رشته ها با تیم جوان شده و تیم دوم و نتایجی که به ارمغان آوردند را مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد: در کشتی آزاد و و فرنگی در میان قدرت های خوب این رشته قهرمان شدیم، در والیبال تیم جوانان ایران کاری کرد کارستان و حریفانش از کشورهای اسلامی را یکی پس از دیگری مغلوب کرد و حتی در فینال آذربایجان میزبان را شکست داد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: شنا ،شیرجه، واترپلو و ووشو را از جمله تیم هایی دانست که نتایج بهتر از بیش بینی ها بدست آوردند، نام برد و از بوکس و دوومیدانی به عنوان ورزش هایی که در این دوره نتایج ضعیف تری گرفتند یاد کرد.

سلطانی فر ادامه داد: نتایج تکواندو هم باعث شد عملکردش در یکی دوسال اخیر را ترمیم کند از طرفی جودو و کاراته هم برابر انتظارات ظاهر شدند.

وی تصویب پاداش وزارت ورزش و جوانان برای مدال آوران را که در ادوار گذشته این بازی ها وجود نداشته، انگیزه خوبی برای قهرمانان دانست و تصریح کرد: مدال آوران این دوره از بازی ها به ترتیب بیست، دوازده و هشت سکه طلا پاداش دریافت می کنند و تلاش می کنیم این جوایز در رویدادهای بعدی پررنگ تر شود.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تدبیر IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    0 3
    پاینده باد دولت مقدس تدبیر و امید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس