کد خبر 727652
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
لیورپول

لیورپول با پیروزی پرگل 3-0 بر میدلزبورو موفق شد به عنوان تیم چهارم انگلیس به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته تا کلوپ در دومین فصل حضور خود در آنفیلد، قرمزها را به چمپیونزلیگ بازگرداند.

به گزارش مشرق، لیورپول در حساس ترین دیدار فصل میزبان میدلزبورو سقوط کرده بود. دیداری به قیمت کسب سهمیه لیگ قهرمانان که برای قرمزهای آنفیلد اهمیتی بسیار زیاد داشت. میدلزبورو هم که پیشتر سقوطش مسجل شده بود، با انگیزه ارائه یک بازی جوانمردانه پای به آنفیلد گذاشته بود.

بازی مطابق انتظار با حملات لیورپول شروع شد و از چپ و راست توپ بود که روی دروازه بورو ریخته می شد اما مقاومت جانانه مدافعان این تیم اجازه نمی داد لیورپول در همان شروع بازی به گل برسد.

پاس های کوتینیو برای فیرمینو و استوریج اکثرا در میانه راه قطع می شد و سانترهای از جناحین لیورپولی ها نیز راه به جایی نمی برد.

هرچقدر از بازی می گذشت، استرس بیشتری بر بازیکنان میزبان حاکم می شد؛ به خصوص اینکه اخبار دریافتی از سیتی و آرسنال، حکایت از برتری آنها بر حریفان داشت که این به معنای عدم کسب سهمیه از سوی لیورپول بود.

دقیقه 20 بازی لیورپول حتی تا آستانه پذیرش گل هم پیش رفت ولی داور، خطای محرز لوورن روی جستده که با مینیوله تک به تک شده بود را پنالتی تشخیص نداد.

لیورپول سرانجام دقیقه 46 و در حالی که نیمه اول در حال اتمام بود به گل رسید. یک و دوی عالی واینالدوم با امره جان و شوت سهمگین ستاره هلندی به طاق دروازه بورو نشست تا قرمزها پس از 45 دقیقه استرس، با برتری به رختکن بروند.

نیمه دوم هم با هجوم های لیورپول شروع شد و بازیکنان این تیم که روحیه نیز گرفته بودند با هدف تمام کردن کار بورو پای به زمین گذاشتند.

5 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که لیورپول به گل دوم رسید. کاشته استادانه کوتینیو به زیباترین شکل ممکن درون دروازه میدلزبورو جای گرفت تا حساب کار 2-0 شود.

دقیقه 55 فاصله به سه گل رسید.

حرت از لالانا شروع شد و همین بازیکن پس از یک و دو با واینالدوم، در حالی که با گلر بورو تک به تک شده بود، با خونسردی توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا برتری لیورپول 3-0 شود.

پس از گل سوم لیورپول بازی کاملا متعادل شد و میزبان در صدد حفظ نتیجه برآمد.

هرچند که در ادامه بازی یکی دو موقعیت تقریبا خوب گلزنی نیز نصیب قرمزها شد اما دیگر توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و لیورپول با کسب این سه امتیاز توانست مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست بیاورد.

لیورپول فصل را با 76 امتیاز و در رده چهارم به پایان برد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس