مرتضی طلایی

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: فعالیت‌های تبلیغاتی ما برعهده مردم است و بعد از برگزاری انتخابات هزینه‌های صرف شده را به اعلام خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، "مرتضی طلایی" نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به میزان هزینه‌کرد تبلیغات خود در انتخابات شورای شهر گفت: خودمان پولی نداریم و تصمیمی هم برای صرف هزینه‌ای در انتخابات شورای شهر در نظر نگرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه تهیه ساختمانی برای تشکیل ستاد، نصب پوستر و انجام تبلیغات در انتخابات به طور کلی بر عهده مردم، نیروهای جوان و حزب‌اللهی‌ است، افزود: تاکنون تلاش‌مان براین اساس بوده که بار فعالیت‌های انتخاباتی را بر دوش مردم قرار دهیم و مفتخریم که تا این زمان هماهنگی‌ها را نیروهای مردمی بر عهده گرفته‌اند.

طلایی تاکید کرد: مطمئنا بعد از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران تمامی هزینه‌های صرف شده را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

وی برنامه‌ پیش روی خود را در این انتخابات تشکیل شورایی پاک دست اعلام کرد و گفت: ما به دنبال این بوده و هستیم که شورایی پاک دست، کارآمد و ارزشی داشته باشیم و به سهم خود برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران همچنین با اشاره به رویکردهای خود در انتخابات جاری خاطرنشان کرد: روشن و صریح مواضع انقلابی، سیاسی و پایبندی خود را به اصول و آرمان‌های مورد اعتقادم که همان انقلاب، نظام، ولایت، امام راحل، شهدا، ارزش‌های دینی و مذهبی، خدمت به مردم و محرومان، حمایت همه جانبه از نیروهای حزب‌اللهی، هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف به ویژه جوانان، بانوان، حوزه‌ اصناف و بازار، محلات محروم شهر تهران، شورایاری‌ها و نیروهای بسیجی است را اعلام می‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    0 0
    درست خرج کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس