کد خبر 722675
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
داورزنی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با حضور در تمرینات تیم ملی ووشو از این رشته رزمی به عنوان یکی از ورزش‌های موفق ایران در سال‌های اخیر یاد کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی امروز در تمرینات تیم ملی ووشوی ایران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی حضور یافت.

در ابتدای این حضور، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو با معرفی سانداکاران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی پرداخت و سپس از حضور  داورزنی در تمرین ملی پوشان و همچنین حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان قدردانی کرد.

در ادامه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از اهمیت چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای ورزش ایران سخن گفت و از ووشوکاران خواست با تمامی قدرت برای ارتقاء رنکینگ ایران در این رویداد مهم تلاش کنند.

داورزنی در ادامه اعلام کرد که «از این پس ورزشکارانی که در بازی‌های کشورهای صاحب مدال شوند در فهرست سالیانه پاداش ورزشکاران و قهرمانان که از سوی وزارت ورزش مورد تجلیل قرار می‌گیرند، اضافه خواهد شد» که این خبر موجب خوشحالی ووشوکاران شد.

 داورزنی در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به موفقیت‌های ووشوکاران ایران طی سال های اخیر در رویدادهای گوناگون، اظهار داشت: همین امر سبب شده تا ووشوی جای خود را در بین مردم و اهالی ورزش پیدا کند.

منبع: فدراسیون ووشو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس