کد خبر 721209
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
ذوب اهن

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: می‌دانیم مقابل چه حریفی بازی داریم و تنها خواسته از تیم این است که تا سر حد جان در این بازی بجنگند.

به گزارش مشرق، سعید آذری اظهار داشت: بازی مقابل تیم الاهلی می‌تواند آخرین مصاف ما در این فصل باشد و از طرفی هم در صورت کسب پیروزی می‌تواند یک شروع دوباره برای تیم ما باشد. بر این امر واقف هستیم که تیم الاهلی یک تیم بسیار خوب است که با دو برد آخرش در لیگ عربستان توانست به مقام نایب قهرمانی در این لیگ دست یابد. با این وجود از آنجا که ما ماموریت خود را در این بازی به خوبی می‌دانیم شخصاً به این دیدار و تلاش بچه ها بسیار امیدوارم.

آذری اظهار داشت: فارغ از هر نتیجه‌ای در دیدار فردا باید از تلاش تیم فوتبال ذوب آهن تقدیر ویژه داشته باشم که با بهره گیری از بازیکنان جوان و با انگیزه و با تحمل فشارهای زیاد توانستند یک فصل موفق را پشت سر بگذارند. ما در جام حذفی تا نیمه نهایی پیش رفتیم، در لیگ به عنوان خوب چهارم رسیدیم و در لیگ قهرمانان آسیا علیرغم قرار گرفتن در یک گروه بسیار سخت که نایب قهرمان آسیا و تیم متمول الاهلی و تیم همیشه قدرتمند بنیادکار در آن حضور داشت تا روز آخر شانس صعود را برای خود نگه داشتیم.

وی اظهار داشت: من همین جا و پیش از رخ دادن هر نتیجه ای در دیدار روز دوشنبه مقابل الاهلی و همچنین بدون توجه به نتیجه فینال جام حذفی مابین تراکتورسازی و نفت که می‌تواند شانس آسیایی شدن را برای ما زنده کند لازم می دانم از تلاش‌های ارزشمند صورت گرفته و نتایج قابل قبول و خوب تیم تشکر کنم. فراموش نکنیم که ذوب آهن تیمی بسیار جوان است که در سایه بهره گیری از کادر فنی پرتلاش، متعهد، با دانش، متعصب و ارزشمند خود و با داشتن بازیکنان بزرگی چون رجب زاده و حدادی فر توانست بار دیگر از نام ذوب آهن دفاع کند.

آذری افزود: ما هیچگاه به نتایج توجه اضافه نکرده ایم. در برهه ای از فصل ما همه تیم‌های لیگ را می بردیم و در مقطعی دچار لغزش شدیم. نه غره شدیم و نه نا امید، چون به تیمی که در حال حاضر مجموعه ذوب آهن در اختیار دارد می بالیم. اینکه یک باشگاه برود و ستاره های گران قیمت بخرد هنر نیست و هنر این است که ما در حال حاضر مجموعه از بازیکنانی در اختیار داریم که تا همین سه سال قبل نام آنها را کسی در فوتبال ایران نمی دانست و در حال حاضر فوتبال ایران به خوبی آنها را می شناسد.

وی در پایان اظهار داشت: موفقیت‌های ذوب آهن در این فصل تنها به حضور قدرتمندانه تیم فوتبال بزرگسالان نبوده است. ما امسال در رده‌های مختلف سنی در رشته فوتبال روی سکو رفتیم و در رشته‌های منهای فوتبال نیز درخشش ورزشکاران ذوب آهن ب کسب چندین و چند عنوان قهرمانی بسیار قابل تامل بود. خداوند را شاکرم که کشتی ذوب آهن بار دیگر به راه افتاده است و بسیار امیدوارم در سایه حرکتی که با وجود سختی های زیاد و با تلاشهای گستره مهندس احمد صادقی و کارگران و پرسنل شریف شرکت سهامی ذوب آهن، هیات مدیره دلسوز باشگاه و همکاران پرتلاش من در باشگاه شکل گرفته است بتواند نام ریشه دار ذوب آهن را همواره به عنوان یک قدرت در ورزش کشور حفظ کند.

آذری همچنین گفت: از همین جا از فرصت استفاده می‌کنم و یک تقدیر ویژه دارم از همه هواداران واقعی و مردم شریف شهر اصفهان که همواره پشت سر تیم خود هستند و تمامی ما از وجود آنها الهام می گیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس