فیلم/ سخنان آیت الله موحدی کرمانی درباره پخش زنده مناظره‌ها

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آقای رئیسی صد درصد مورد تأیید ماست گفت: آقای رئیسی سال گذشته دو بار برای یک سفر اروپایی و آسیایی از کشور خارج شدند و هیچ مشکلی برای ایشان در این زمینه نیست.

به گزارش مشرق،‌ آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به انتشار برخی از شایعات تلگرامی به نقل از وی درباره حجت‌الاسلام رئیسی، اظهار داشت: آنچه بنده مطلع شدم این است که برخی سایت‌ها از آقای ناطق نقل کرده‌اند که ایشان با من درباره کاندیداتوری آقای رئیسی صحبتی داشته و به نقل از بنده گفته‌اند ایشان اگر بخواهد از کشور خارج شود، مشکل دارد و بنابراین مصلحت نیست ایشان کاندیدا باشد و این حرف‌ها را به من نسبت داده‌اند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه به بنده نسبت داده‌اند و گفته‌اند من این را نمی‌دانستم و اگر زودتر می‌گفتند ایشان را کاندیدا نمی‌کردم که این نسبت دروغ محض است و من هیچ‌گاه چنین جمله‌ای به آقای ناطق نگفته‌ام، افزود: آقای رئیسی صد درصد مورد تأیید ماست و شایستگی‌های لازم را دارد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: من از چنین نسبت‌هایی تعجب می‌کنم که چرا برخی سایت‌ها تقوای لازم را ندارند، درحالی‌که آقای رئیسی سال گذشته دو بار برای یک سفر اروپایی و آسیایی از کشور خارج شدند.

وی بابیان اینکه اگر آقای رئیسی رأی بیاورد و رئیس‌جمهور شود، جایگاه او در جهان کاملاً مشخص است و ایشان کارت سبز دارد، تصریح کرد: بنابراین همه نسبت‌هایی که درباره خروج آقای رئیسی از کشور مطرح شده دروغ است و هیچ مشکلی برای کاندیداتوری ایشان در این زمینه نیست و چنانچه رئیس‌جمهور شود هیچ‌کدام ازاین شبهات تحقق پیدا نمی‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس