مناظره

اولین دوره مناظرات انتخاباتی تا ساعتی دیگر با موضوع اجتماعی برگزار خواهد شد.

 سرویس سیاست مشرق - امروز اولین دوره از مناظرات انتخاباتی نامزدهای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری برگزار می‌شود. در این گزارش می‌توانید از اتفاقات لحظه به لحظه مناظرات آگاه شوید.مناظره 6 کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعاتی دیگر و از سال 16:30 آغاز و به صورت زنده از شبکه‌های اول سیما و رادیو ایران پخش می‌شود.

***********

ساعت 14:15

مجری ‌گری برنامه مناظره امروز برعهده مرتضی حیدری خواهد بود.

مجری مناظره‌ها قبل از آغاز برنامه زنده مناظره، در گپ‌وگفتی کوتاه در پاسخ به این پرسش که آیا برای برنامه آمادگی دارید؟ گفت: بله و الحمدلله همه چیز تمرین شده است. حیدری با بیان اینکه شرایط خیلی خوب است، گفت: امیدوارم برنامه خوب و جذابی برای بینندگان باشد و به انتخاب اصلح کمک کند.

ساعت 14:40

سید مصطفی میرسلیم برای برگزاری اولین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

ساعت 14:47

اسحاق جهانگیری برای برگزاری اولین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در این مناظره آمادگی دارید یا خیر اظهارداشت: برای حضور در این مناظره آماده هستم و مهمترین مسائل مربوط به این مناظره را در این برنامه مطرح خواهم کرد.

ساعت 14:55

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی برای شرکت در مناظرات وارد ساختمان صداوسیما شد.

 رئیسی قبل از حضور در محل مناظره گفت: امروز آسیب های اجتماعی مردم را رنج می دهد، فکر می کنم پرداختن به این موضوع اولویت دارد زیرا دغدغه مردم هم است.

ساعت 15:09

سید مصطفی هاشمی طبا برای شرکت در مناظرات وارد ساختمان صدا و سیما شد.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مباحث و مسائل اجتماعی معلول مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است و ما مسائل را در این خصوص آماده کرده‌ایم و باید ببینیم دوستان چه سوالاتی در این خصوص دارند.

ساعت 15:12

محمدباقر قالیباف لحظاتی قبل برای شرکت در مناظرات انتخاباتی وارد ساختمان صدا و سیما شد.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: امروز بحث مناظره‌ مسائل اجتماعی است که من فکر می‌کنم موضوع اجتماعی به دلیل اینکه جامعه ما، جامعه‌ جوانی است، بحث مهمی باشد.

وی گفت: از نظر بنده، با توجه به اهمیت موضوع اقتصادی، این بحث در مسائل اجتماعی نیز تاثیر گذار است.

ساعت 15:31

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی وارد ساختمان صدا و سیما شد.

وی قبل از ورود به محل مناظره در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برای مناظره آماده هستید، اظهار داشت: لابد همه آماده هستند که حضور پیدا کرده‌اند.

هر 6 کاندیدای انتخابات، برای آماده سازی پیش از آغاز مناظرات و همچنین قرعه کشی درباره نحوه نشستن در سالن مناظره در اتاق انتظار حضور یافتند.

طبق آنچه اعلام شد،  پس از آغاز مناظره‌های انتخاباتی 6 کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری بعد از 90 دقیقه می‌توانند 15 دقیقه با مشاوران خود جلسه برگزار کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی به همراه الیاس نادران، حسن روحانی به همراه حسام‌الدین آشنا، قالیباف به همراه حسین قربان‌زاده، میرسلیم به همراه جولایی در این مناظره حاضر شدند.

ساعت 16:05

طبق قرعه کشی انجام شده میان نامزدها نحوه چینش حضور در سالن مناظرات مشخص شد.

براین اساس ترتیب صندلی های نامزدها به شرح زیر است:

هاشمی‌طبا ۱
حسن روحانی ۲
قالیباف ۳
جهانگیری ۴
رییسی ۵
میرسلیم ۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    27 6
    حیدری که مجری برنامه های تبلیغاتی روحانی بود!!!صدا و سیماست یا ستاد تبلیغات روحانی؟
  • حامد IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    24 6
    روحانی چقدر بی ادب ظاهر شد ! اون از جواب سر بالاش به سوال خبرنگار ، اونم از اینکه با هیچکس دست نداد تو اتاق انتظار ، معلومه ازش حسابی استرس داره خخخخ
  • مرتضیsk IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    9 2
    چرا ستاد انتخابات کشور دو ساعت مانده به مناظره موضوع مناظره از اجتماعی اقتصادی ، به اجتماعی فرهنگی تغییر داده؟
  • MAHDI IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    16 2
    الان چهار ستون روحانی زلزله 9 ریشتری نازل شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس