کد خبر 714804
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
مارسلو

مدافع تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد خودش را به دلیل اهمال در کنترل بازیکن حریف برای ارسال پاس گل برتری بارسلونا در ال‌کلاسیکو مقصر می‌داند.

به گزارش مشرق، مارسلو دفاع چپ برزیلی رئال مادرید پس از شکست 3 بر 2 تیمش در خانه برابر بارسلونا که گل سوم آن را در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم دریافت کرد، خودش را سرزنش کرد.

او گفت: توجه نکردن به جزئیات برای ما گران تمام شد. شاید من به خاطر کنترل نکردن سرخی روبرتو مقصر باشم. شاید اگر او را با خطا متوقف کرده بودم گلی به ثمر نمی‌رسید. چیزی که من ‌می‌گویم این است که مارسلو در این بازی تنها مقصر نیست. این اتفاق می‌توانست برای هر کسی رخ دهد.

مارسلو ادامه داد: باید به کارمان ادامه دهیم و همان روندی که تا پیش از این بازی داشتیم را حفظ کنیم. در دو تورنمنت حضور داریم که در هر دوی آنها باید به فینال برسیم.

آیا این باخت روی عملکرد رئال در ادامه بازی‌های لیگ تأثیر می‌گذارد؟ مارسلو پاسخ داد: به هیچ وجه. تا زمانی که بازی‌مان این چنین پویا باشد فکر نمی‌کنم مشکلی برای‌مان پیش بیاید.

مارسلو درباره اخراج سرخیو راموس هم گفت: او واقعاً‌ ناراحت است. راموس می‌خواست به ما کمک کند اما در نهایت اخراج شد. من درباره داوری بازی حرف نمی‌زنم.10 نفره شدن در ال‌کلاسیکو بسیار سخت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس