کد خبر 710031
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کرانچار

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی فردا مهم‌ترین بازی ما برای رسیدن به آسیا است و امیدوارم در پایان فصل به آنچه که پیش از آن قول داده بودیم برسیم.

به گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: بعد از بازی با فولاد تمرینات جدید خود را آغاز کردیم و برای بازی فردا آماده هستیم.

وی افزود: با بررسی فیلم‌ بازی‌های حریف متوجه شدیم که آن‌ها بسیار آماده و هماهنگ هستند و ما هم تلاش کردیم از طریق تمرینات موارد را کار کنیم و امیدوارم در بازی فردا آن‌چه که از بازیکنان می‌خواهم را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: علی‌‍رغم آنکه حریف کیفیت بالایی را دارد، اما ما هم در دو بازی اخیر کیفیت بالایی را نشان دادیم و می‌توان انتظار پیروزی در بازی فردا را داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازی فردا مهم‌ترین بازی ما برای رسیدن به آسیاست و امیدوارم در پایان فصل به آنچه که پیش از آن قول داده بودیم برسیم.

کرانچار عنوان کرد: با ارنج کامل فردا به میدان می‌رویم و احسان حاج صفی و شجاع خلیل‌زاده محرومیتش به پایان رسیده است و می‌توانند در بازی فردا به میدان بروند اما این دلیلی نمی‌شود که از سایر بازیکنان غافل شویم.

وی در مورد عملکرد لی خاطر نشان کرد: همه متوجه شده‌اند که تغییراتی در تیم صورت گرفته است؛ در دوره‌ای که من در سپاهان بودم همیشگی به پاس کاری و درگیر کردن همه بازیکنان عقیده داشتم.

کرانچار ادامه داد: از همین رو از زمانی که آمد‌ه‌ام این روش را در پیش گرفتم و سعی کردیم همه خطوط را درگیر کنیم و توپ را در تمامی نقاط زمین به گردش درآوریم و از این طریقه به دروازه نزدیک شویم.

وی در مورد توجه به فوتبال پایه بیان داشت: روز گذشته از دیدار فوتبال پایه سپاهان بازدید داشتم اما بر اساس یک مسابقه نمی‌توان نظر داد؛ روز گذشته هم متوجه عملکرد چند بازیکن خوب شدیم و ممکن است فشار مسابقات عملکرد برخی از بازیکنان را تحت تأثیر قرار داده باشد و آن‌ها عملکرد خودشان را نشان نداده باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ممکن است مثل چهار سال قبل بازیکنان زیادی را در فوتبال پایه نداشته باشیم اما چند بازیکن خوب وجود دارد که در ادامه می‌توانیم آهسته آهسته به تیم اضافه کنیم و هم‌اکنون نیز چند بازیکن به تیم سپاهان اضافه شده‌اند.

وی در ادامه در مورد لیگ ایران و جایگاه آن مطرح کرد: بر اساس نتایجی که تیم‌های ایرانی با راهیابی‌شان به لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده‌اند که حتی سپاهان هم به فینال لیگ قهرمانان رسیده است، انتظار جایگاه بهتری را باید داشته باشیم و از طرف دیگری زمانی که به کیفیت لیگ ایران را نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که ایران جایگاه بالاتری دارد.

کرانچار گفت: فدراسیون فوتبال باید به این امر اعتراض کند و پس از لیگ‌های ژاپن و استرالیا باید لیگ ایران قرار داشته باشد و نباید لیگ چین بالاتر از لیگ ایران قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: اصولاً باید برای ارزشیابی نتایج تیم‌هایی که راهپیمایی می‌کنند و امتیاز ‌آن‌ها در نظر گرفته شود و تیم ملی ایران نیز در مسیر صعود به جام جهانی قرار دارد و تیم نخست آسیا است   که تمامی این موارد در رنکینگ باید در نظر گرفته شود.

سرمربی تیم سپاهان در مورد نتیجه حضور هواداران در بازی فردا عنوان کرد: انتظار دارم با حداکثر تعداد ممکن در بازی فردا حضور پیدا کنند که این می‌توان هم به لحاظ انفرادی و تیمی به تیم ما انگیزه مضاعف دهد.

وی در پایان در مورد حضور برخی از بازیکنان که در تیم مقابل سابقه حضور در تیم سپاهان نیز داشته‌اند، اظهار کرد: انتظار می‌رویم که بازیکنان سابق سپاهان در تیم مقابل با تمام انگیزه بازی کنند و می‌دانیم که آن‌ها با انگیزه مضاعف به این بازی می‌آیند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس