کد خبر 702873
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
اینیستا

آندرس اینیستا تا به حال تمامی پیشنهادهایی که برای وی ارسال شده است را رد کرده تا قراردادش را با بارسلونا تمدید کند.

 به گزارش مشرق، آندرس اینیستا که تا کنون چند پیشنهاد خوب از تیم های سوپر لیگ چین دریافت کرده است با رد آن ها نشان داده است تنها به ماندن در نیوکمپ فکر می کند. به گزارش نشریه AS این هافبک کهنه کار بارسلونا در روزهای گذشته پیشنهاد هنگفتی از یکی از باشگاه های سوپر لیگ چین دریافت کرده بود که در صورتیکه آن را قبول می کرد سالانه حقوقی معادل ۳۵ میلیون یورو و بدون پرداخت مالیات دریافت می کرد. با این وجود این بازیکن که فوتبالش را از لاماسیا آغاز کرده است این پیشنهاد را نیز رد کرد تا برای ادامه دوران فوتبالش به فکر تمدید قرارداد با بارسلونا باشد تا بدین ترتیب پس از سال ۲۰۱۸ نیز برای آبی اناری ها به میدان برود.

جوزپ ماریا بارتومئو در روزهای گذشته اعلام کرده بود که باشگاه در نظر دارد قرارداد هافبک ارزشمند خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کند هرچند که مدیر برنامه های اینیستا اعلام کرده بود از قرارداد اولیه ای که از جانب باشگاه دریافت کرده اند رضایت نداشته اند و منتظر پیشنهاد بعدی باشگاه خواهند بود. وی همچنین افزود آندرس از شرایط سخت بودجه بارسلونا به خوبی آگاه است. این باشگاه همچنین در حال حاضر برای تمدید قرارداد لیونل مسی نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد و بدین ترتیب از نظر منابع مالی در شرایط سخت تری نیز قرار خواهد گرفت.

موضوع دیگری که باعث ناراحتی اینیستا شده است مدت زمان کم بازی او در فصل جاری است، این بازیکن در این فصل دچار مصدومیت های بدی شد اما هنوز آن میزان زمانی که مد نظر دارد را برای بارسلونا به میدان نرفته است تا شرایطی مشابه اسطوره این تیم، ژاوی هرناندز پیدا کند. ژاوی که در سال آخر حضورش در بارسلونا جایگاه ثابت خود را به راکیتیچ داده بود از این تیم جدا شد و به لیگ قطر پیوست، وی در روزهای اخیر در خصوص اینیستا در گفتگویی اعلام کرد: بارسلونا و اینیستا هیچ مشکلی با هم ندارند اما شرایط فصل جاری تا حدی متفاوت است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس