کد خبر 702625
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
چامسکی

صاحبنظر سیاسی آمریکایی هشدار داد: در سایه روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا، بحران اقتصادی دیگری در این کشور در راه است که تاوان آن را مالیات دهندگان آمریکایی خواهند پرداخت.

به گزارش مشرق، روزنامه ایندیپندنت در گزارش خود به قلم راشل ریورز با عنوان "نوام چامسکی تاریخ دادن آمریکایی پیش بینی می کند که دولت ترامپ باعث بروز بحران مالی جدیدی شود"، نوشت: چامسکی هشدار داد که رونق اقتصادی که اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باعث آن شد، به پایان خود نزدیک می شود زیرا بحران اقتصادی و مالی جدیدی در افق مشاهده می شود.

وی افزود: چامسکی افزود که دولت ترامپ به طور اساسی از اعضایی تشکیل شده است که به گروه میلیادرها و مدیران شرکت ها و نهادهای مالی وابسته هستند و استیو مونشن وزیر خزانه داری ترامپ از بانک گولدمن ساکس و گری کوهین مدیر موسسه ملی اقتصاد نیز از همین بانک آمده است.

ریورز به نقل از چامسکی افزود: سرمایه گذاران بعد از پیروزی ترامپ خوشحال شدند و پیش بینی کردند که تصمیماتش باعث درآمدهای بیشتر برای آنها شود و همین امر عملا اتفاق افتاد اما طبیعتا، این وضعیت باعث بروز بحران مالی دیگری خواهد شد.
چامسکی تصریح کرد: این بحران آنها (سرمایه گذاران یاد شده) را نگران نمی کند زیرا تاوان آن را مالیات دهندگان آمریکایی خواهند پرداخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس