پوردستان

جانشین فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه امروزه با جلوه‌ای از تهدید به نام تهدیدات ترکیبی مواجه هستیم تصریح کرد: در تهدید ترکیبی دشمنان از همه توان از جمله جنگ نرم، سخت و تهدید اقتصادی برای فشار آوردن به ایران استفاده می‌کنند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان عصر امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و 542 شهید شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: عزت، افتخار و امنیت امروز کشور مدیون خون پاک شهداست.

جانشین فرمانده‌کل ارتش با اشاره به قیام عاشورا و الگوسازی برای آیندگان گفت: یکی از این الگوها این است که سربازان واقعی باید مطیع امام زمان (عج) و ولی فقیه خود باشند.

وی با بیان اینکه زمانی که شیپور جنگ 8 سال دفاع مقدس زده شد تمامی مردم از زن و مرد و پیر و جوان به‌دلیل وجود همین ویژگی در جبهه‌های جنگ حضور یافتند افزود: تمامی سلول های وجود این افراد دین را فریاد زد و برای دفاع از نظام نوپا وارد میدان شدند.

امیر پوردستان با اشاره به اینکه جنگ نرم بسیار خطرناک است و باید برای مقابله با آن برنامه‌ریزی شود بیان داشت: دشمن با تمام ظرفیت و تمام قد وارد میدان شده است و برای خنثی‌سازی اهداف دشمن گوش به رهبری بود و از ایشان تبعیت کرد.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه فرزندان سرباز و بسیجی شما هیچ وقت غافلگیر نخواهند شد اظهار داشت: دشمن هیچگاه جرات نخواهد کرد وارد مرزهای ایران شود چون نیروهای مسلح ایران پاسخ کوبنده‌ای به آنها خواهند داد.

امیر پوردستان با اشاره به اینکه حضور آمریکا در منطقه غرب آسیا با هدف حمله به ایران است گفت: مشکل ما با آمریکا ریشه‌ای و حل نشدنی است.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: کشور ایران دارای رهبری هوشمند، خردمند و دشمن شناس است  که در طوفان حوادث سکاندار این ملت بوده و مردم نیز همیشه پشت رهبری ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 300 ماهواره درجهان بر علیه  ایران در حال فعالیت است گفت: دشمن به دنبال این است که روش زندگی جوانان مارا تغییر دهد اما ارتش و سپاه با حضور مقتدرانه خود توطئه دشمنان را خنثی می کند.

امیر پوردستان با تاکید بر اینکه تلاش دشمن ایجاد فاصله بین هیئت حاکمه و مردم است تصریح کرد: وظیفه ما در مقابله با دشمن، آمادگی و گوش سپردن به تدابیر و سخنان رهبری است و راه  نجات ما در وحدت و همدلی است.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه مردم پشتیبان نیروهای مسلح هستند، اظهار داشت: وظیفه همگان است تا متناسب با تهدیدات، ظرفیت‌های دفاعی لازم را در خود ایجاد کنند چون امروزه با جلوه‌ای جدید از تهدیدات دشمن روبه‌رو هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه با جلوه‌ای از تهدید به نام تهدیدات ترکیبی مواجه هستیم تصریح کرد: در تهدید ترکیبی دشمنان از همه توان از جمله جنگ نرم، سخت و تهدید اقتصادی برای فشار آوردن به ایران استفاده می‌کنند.

امیر پوردستان به انواع فشارهای آمریکا به ایران اشاره کرد و گفت: 8سال جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، منزوی سازی، ترور، بمب گذاری و نا امنی در ایران مجموعه‌ای از تلاش‌ها وحملات استکبار جهانی بود که با هدایت حضرت امام(ره) و حضور مردم در صحنه راه به جایی نبرد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری دشمن در حوزه جنگ نرم بسیار بیشتر از جنگ سخت است، افزود: یکی از اهداف دشمن بحث آینده‌سازی است و اینکه درصدد تغییر سبک زندگی جوانان و ارزش‌های کشور بوده و البته جنگ نرم دشمن بسیار خطرناک‌تر از جنگ سخت است.

جانشین فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه دشمن با اعمال تحریم علیه ملت ایران تلاش کرد به اقتصاد ایران آسیب بزند، ابراز داشت: ملت ایران با تبعیت از تدابیر و سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب در برابر این تهدیدات ایستادگی کردند.

امیر پوردستان گفت: اگر کشوری قصد اقدام علیه ایران را داشته باشد با پاسخ سخت و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد و این به‌دلیل آمادگی نیروهای نظامی و هوشیاری مردم ایران است و ایرانیان همواره نشان داده‌اند که عاشق ولایت هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز امنیت، نشاط، شادابی و طراوت در کشور از برکت خون پاک شهدا است اذعان داشت: شهدا جان خود را برای زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب فدا کردند تا ما در مسیر تدابیر ولایت فقیه حرکت کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تمام حرکات دشمن در مرزها و فرا مرزها مورد رصد است، تصریح کرد: ناوهای هواپیمابر دشمن در نقاط مختلف دنیا رصد و تحلیل شده و نقشه‌های مقابله با آنان طراحی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    0 1
    درود بر ارتشیان بی مدعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس