اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه ای به وزرای اقتصاد و راه خواستار تسریع در واگذاری سهام شرکت فولاد خوزستان به گروه امیر منصور آریا عامل اصلی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق، در نامه مورخ 7 مهر سال 1389 مشایی خطاب به دو وزیر کابینه چنین آمده است:
جناب آقای حسینی، وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی
جناب آقای بهبهانی، وزیر محترم راه و ترابری
سلام علیکم
به پیوست تصویر نامه شماره 10205/ص20 مورخ 2/7/1389 شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن در خصوص امادگی خرید 50 و نیم درصد از سهام شرکت فولاد خوزستان ارسال می‌شود.
حسب موافقت ریاست محترم جمهوری خواهشمند است دستور فرمائید ضمن تسریع اقدام مساعد را به عمل آورند.
 
اسفندیار رحیم مشایی
 
 
 
 
بر اساس این نامه سهام شرکت فولاد خوزستان بدون برگزاری تشریفات قانونی مزایده به گروه امیر منصورآریا در قالب شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه راه آهن( تراورس) واگذار می شود.
گزارش مشرق حاكي است كه امير منصور خسروي در جريان واگذاري هاي سازمان خصوصي سازي و در حركتي كاملا مشكوك توانست شركت تراورس كه از مهمترين شركت هاي پيمانكار در عرصه رآه آهن كشور است را خريداري  كند.
سوالي كه مسولان سازمان خصوصي سازي و وزارت اقتصاد بايد به آن پاسخ دهند اين است كه چگونه و با چه توجيهي بزرگترين شركت راه آهن كشور را به اين گروه واگذار كرده اند.
جالب است كه شركت تراورس به صورت ده ساله به امير منصور خسروي و به قيمت 120 ميليارد تومان واگذار شد.
حال كه پرونده گروه آريا در خصوص اختلاس از نظام بانكي بر همگان آشكار شده است مي توان سناريوي ديگر اين گروه براي تسلط بر اقتصاد ملي كشور را به شرح زير توضيح داد:
1-همكاري با سازمان خصوصي سازي و وزارت اقتصاد براي تصاحب شركت هاي بزرگ پيمانكاري كشور
 
2-تباني با كارفرمايان دولتي از قبيل راه آهن و وزرات راه سابق براي تصاحب پروژه هاي ميلياردي با حربه تامين مالي و به صورت ترك تشريفات مناقصه
 
3-همكاري گسترده و تباني با نظام بانكي خصوصا بانك ملی براي تامين مالي پروژه ها به صورت صوري.
 
حال سوال اينجاست كه چگونه يك فرد توانايي دارد از يك طرف با همكاري سازمان خصوصي سازي شركت معظمي چون تراورس را خريد اري كند كه نزديك به هشت هزار نفر كارمند دارد و از طرف ديگر با تباني بتواند به صورت ترك تشريفات مناقصه پروژه هزار و 300 ميليارد توماني را تصاحب كند و یا در قبال اجرای بدون تشریفات مناقصه طبقاتی نمودن جاده رامسر به نور، بیش از 50 درصد سهام شرکت فولاد خوزستان را به دست آورد. در این میان همكاري بانك ملی در خصوص گروه امير منصور آريا داراي ابعاد پيچيده ای است كه اميدواريم مسولان مربوطه بتوانند در اين خصوص توضيحات كافي ارايه كنند.
 
ذكر اين نكته خالي از لطف نيست كه اگر گروه آريا در پروژه راه آهن شيراز-بندرعباس تنها 10 درصد سود ببرد رقمي در حدود 130 تا 200 ميليارد تومان خواهد شد و اين در حالي است كه رقم خريداري شده شركت تروارس كمتر از 120 ميليارد تومان بوده است.
 
درادامه خوب است نگاهي به تيترهاي  آخرين نشريه گروه تراورس داشته باشيم:
 
ماهنامه داخلی شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن ویژه مرداد 90 منتشر شد.
در این شماره میخوانیم که:
1-عملیات اجرایی بزرگترین پروژه ریلی کشور آغاز شد
2-سومین دوره گردهمایی مدیران ارشد شرکت توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا
3-نشست مشترک مدیران گروه امیر منصور آریا
4-عملیات بازسازی خطوط ایستگاه صوفیان بودی خاتمه می یابد
5-پروژه پوشش مسیل منوچهری
6-راه اهن شیراز -بندر عباس را 30ماهه می سازیم ،سالی 250 کیلو متر
7-آماده ایم تمام پروژه های ریلی کشور را به صورت EPCFاجرا کنیم
 
 
 
از سوی دیگر در سوم اردیبهشت سال جاری نیز حسب نامه اسفندیار رحیم مشایی، جلسه ای در وزارت راه برگزار و درباره نحوه اجرایی شدن پروژه رامسر به نور در قبال واگذاری سهام شرکت خوزستان توافقات لازم و البته بدون برگزاری هرگونه تشریفات قانونی مزایده و مناقصه صورت می پذیرد. متن توافقات این جلسه به شرح ذیل است:
 


با عنایت به نامه شماره 239664 مورخ 4/11/1389ریاست محترم دفتر مقام عالی ریاست جمهوری در ارتباط با درخواست شماره 16419/ص20 مورخ 21/10/1389 شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) جلسه‌ای در مورخ 3/2/1390 در محل دفتر سرپرست محترم وزارت راه و ترابری در ارتباط با اجرای طبقاتی نمودن مسیر جاده‌ای حد فاصل شهرستان رامسر به شهرستان نور به طول تقریبی 120 کیلومتر تشکیل و مقرر گردید پروژه مذکور توسط شرکت فوق بصورت EPC+F در مدت 27 ماه اجرا، (نحوه تأمین منابع مالی از طریق واگذاری 5/50 درصد سهام شرکت فولاد خوزستان از سوی دولت خواهد بود).

 ضمناً شرکت مذکور متعهد گردید از تاریخ امضاء، این تفاهم نامه نسبت به انجام عملیات مهندسی و طراحی (بخشE  پروژه مذکور اقدام و کلیات این موضوع را ظرف 45 روز جهت تصویب به کارفرما ارائه نماید، ضمناً انجام عملیات واگذاری سهام شرکت مذکور ظرف مدت 45 روز از سوی وزارت راه و ترابری پیگیری خواهد شد و آغاز عملیات اجرایی همزمان با این موضوع از سوی شرکت تراورس صورت می‌پذیرد.

مفاد قرارداد فی‌مابین و شرایط مندرج آن پس از ارائه پیشنهاد پیمانکار (شرکت تراورس) بررسی و تصویب از سوی وزارت راه و ترابری نهایی خواهد شد. (وفق مقررات و قوانین)، ضمناً شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن متعهد می‌گردد پروژه را در طول مسیر جاده موجود حداکثر تا تاریخ بهمن ماه 1391 (دهه مبارک فجر) اجرا و تحویل نماید.

ابوالفضل گلزاری
مدیرعامل شرکت مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن

صادقی
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

رضا پیل پایه
قائم مقام وزارت راه و ترابری

علی نیکزاد
سرپرست وزارت راه و ترابری

 

*این نامه نشان می دهد که واگذاری پروژه رامسر به نور و همچنین واگذاری سهام شرکت فولاد خوزستان بدون برگزاری تشریفات قانونی مزایده و مناقصه برگزار شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 123
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 44
  • جابر ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام به نظر مي رسد همه آقايان در هرسه قوه از هم نقاط ضعفي دارند كه جرات برخورد با اين موضوعات را ندارند بابا مگه اين مملكت بي صاحبه اول گفت نفت را به سر سفره شما مي آورم ماي خوش خيال هم باور كرديم نگو منظور ايشان پول نفت در جيب هم كيشان بوده و حالا كه به سفره خوب دقت مي كنم نفت نيامد كه هيچ، شير هم رفت سبزي هم رفت نان هم رفت و حالا دنبال كسي مي گردم كه سفره خالي مارا بخرد تا براي امشب بچه ها ناني بخرم
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    سئوال اين است كه چرا مجلسي ها بخصوص در راي اعتمادشان به نيكزاد اين مسائل خلاف قانون را تذكر ندادن؟! از سرگروه انحراف كه ديگه همه چيزش هويداست اماگويا پرزيدنت احمدي نژاد بي خبره !!!!
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    مشرق با گنده تر از خودت بازی نکن! مثل آب توقیف میشی ها!....
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    این مشایی ....را چرا دستگیرنمیکنند سرخط همه فتنه گریهاست
  • حسرت ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    شرمنده ما زمان شاهنشاهي و هژير زندگي ميكنيم يا درزمان انقلاب اسلامي. كه بيت المال انگار پول پدرشونو دارن ولخرجي ميكنن. چرا رييس جمهور كسي به عنوان رييس دفترش انتخاب كنه كه 2 تا از برادر خانماش از ...باشن؟
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    وای از آن روزی که بگندد نمک! با مملکت امام زمان عج الله چکار دارید میکنید؟
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    کل اين ماجرا با واسطه گري پيل پايه انجام شده. اين آدم چطور شده قائم مقام وزارت به اين مهمي خدا ميدونه. بريد تحقيق کنيد ببينيد از وقتي ايشون پست و سمت گرفته، چندتا مسئول به نام پيل پايه به وزارتخونه اضافه شدند. فکر کنم قابل شمارش نباشه.
  • ناشناس ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    ما که تا خالا نشنیدیم تو این مملکت مفسد اقتصادی ای رو محکوم به اعدام کنن. آخر ماجرا این مفسدم مثل آقای ش.ج یه سوییت خوشگل تو اوین میگیره تا از اونجا کاراشو سر و سامون بده!!؟
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    بابا یکی نیس به این دکتر بگه : دکتر جون تو که قرار بود دست خانواده هزار فامیلو از سر اقتصاد این کشور کوتاه کنی، چی شده که حالا خودتم داری یه خانواده هزار فامیل دیگه درست می کنی ؟
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    چرا عکس مشایی را گذاشتید؟ مشایی در نامه نوشته "حسب موافقت رییس جمهور". امدیوارم سانسور نکنید و به بیراهه نروید.
  • محمد شفائی ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    هر دم از اين باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد آقای احمدی نژاد دست شما درد نکند نه از آن شعارهای انتخاباتی و نه از این عملکرد شما، خوب دشمن شاد کرد شهدا و مردم مومن و دوستدار ولایت، که فقط به خاطر ولایت به تو رای دادند
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    بابا جون طوری که نیست فقط به ما هم 1 درصد فولاد مبارکه را بدن کافیه می دونی چقدر پوله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مخلص جریان انحرافی هم هستیم!!!!! بابا کارتون خیلی درسته هیچ کسی هیچ کاری با شما نداره سه هزار میلیارد که چیزی نیست اصلا کل مملکت برای شما !!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    باااااااباااااااا ای ول!! دمتون گرم مشرقی های نازنین... بد پته مشایی رو ریختین روی آب... خدا آخر و عاقبت همه رو ختم به خیر کنه! مواظب خودتون باشید!!
  • محمد ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    آقای رئیس جمهور. شماکه دردوره اول ریاست جمهوری پس ازانتخاب برای مبارزه بافسادورانت خواری چنان شمشیرراازرو بسته ودراولین اقدام بااعلام فساددر یکی ازشرکتهای بیمه وبانک خصوصی از تریبون عمومی سفرهای استانی دستور برخوردوتغییرمدیریت آنهارا صادرکردید. ودرتبلیغات انتخابات دوره دوم ریاست جمهوری باافشاگری رقیب خودرا متهم به سوء استفاده ازمنابع مالی وامکامات دانشگاه آزادکردید. حال چه شده درکنارشما. ودرحاشیه امن جنابعالی این همه فساد ورانت خواری وزدوبنددرغارت وچپاول اموال بیت المال توسط مدیران ارشدشماصورت می گیرد هیچگونه برخوردی نمی شود. گویا شمشیرتان درهمان برخورداول به سنگ خوردوکندشد. ویادراثرکارزیادچشمان تیزبین وگوشهای شنوایتان ضعیف شده اند.
  • طه ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    تا امروز جریان خصوصی سازی با آلودگی همراه بوده . اگر نخواهیم اموالمان را به مفت خورها بدهیم باید چه کار کینم ؟ هنوز پروژه را شروع نکرده 50 درصد سهام فولاد خوزستان را گرفته این چه وضعی است . آقای ا . ن ما نان و پنیر خوردنت را ببینیم . ما جریمه غذای مهپعاونت در مشهد را ببینیم یا میلیارد ها دلار تارج ملت را .
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    خب این که سند اختلاس نیست باید بررسی کرد آیا توصیه رییس جمهور به اجرای امری به لحاظ قانون ومقررات حقوقی خلاف است یا نه
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    حتما این کثافت کاری ها هم نعوذ بالله کار ... است
  • سید ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    چه خبر از دولت پاکدست!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    جالبترین نکته که همه از اون غفلت میکنید اینه که توی نامه مشائی نوشته "حسب موافقت ریاست محترم جمهوری..." یعنی خود جناب رئیس محترم! جمهور کسی که قسم خورده حافظ جان و مال و ناموس این مملکت باشه هم درجریان بوده هم موافق!!! واقعا اگه توی یه مملکت رئیس دولت و اطرافیانش مشکل نداشته باشن این اتفاقات به این گستردگی میافته؟؟
  • همتا ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    عالی بود
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    شما گند و گند زدن را با گنده اشتباه گرفتی. گنده کجا بود
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    با سلام باید کاری کرد باید ایران را نجات داد باید تا دیر نشده کاریصورت بگیرد. آیا میتوان بیکار ماند و نظاره گر نابودی کشورمان بود آیا میتوان فهمید خود را به نفهمیدن زد.آیا میتوان دید هیچ نگفت. تا دیر نشده باید کاری کرد، (حال هم دیر شده) اما باید کاری کرد کشورمان را فساد اقتصادی به مرحله نابودی میکشد اربابان قدرت و ثروت دست در دست هم در حال نابودی کشور هستند حال ماجوانان باید یک حرکتی انجام دهیم تا اربابان قدرت و فاسدان بدانند عرصه بر آنها تنگ خواهد شد بیایید دست در دست هم داده و با صدای بلند فریاد بزنیم مفسد اقتصادی اعدام باید گردد . باید بدانند که زمان تاخت تاز مفسدان و بدکاران در این کشور به پایان رسیده است بیایید خودمان دست به کار شویم و صدایمان را به گوش همه برسانیم به گوش آنهایی که در خواب غفلت هستند. به گوش آنهایی که ارزش و عدالت مولا علی را فدای صلاحدید خود میکنند. آیا اگر مفسدان قبلی اعدام میشدند حال این آقا چنین جراتی درخود میدید که 3000/000/000/000 تومان را از اموال این مملکت را برای خود تصاحب کند.بیایید مانند دیگر کشورهای جهان مانند چین کره جنوبی هرکس که جرم ثابت شد و اختلاس کرده بود را اعدام کنیم تا درس عبرتی باشد برای دیگر افراد تا بدانند که این کشور با کسی شوخی ندارد و این کشور مختص آنها نمی باشد . http://hojat60.blogfa.com
  • امید ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    امیر منصور آریا مازندرانی است و قطعا" با باند مازندران به سرپرستی مشائی مرتبط بوده سرقت و اختلاسی به این بزرگی بدون حمایت دولتی ها امکان پذیر نیست
  • سیمین ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    کلا کارهای دولت هر کدوم به مشکل می خوره کار جریان انحرافیه اما کار های خوبش مال همه هست غیر از جریان انحرافی
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    مطمانان" احمدي نژاد از اين ماجرا خبر دارد مگه ميشه در دولتي رياست اون از چيزي خبر نداشته باشه واقعا"تاسف اور است 3هزا ميليارد!!
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    ماشینهای شاسی بلند - سکه های طلا- پاداشهای کلان و ... در شرکت تراورس برای مدیران خوش خدمت و جاعل اسناد
  • نگاه ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    لطفا نامه های مشابه را درگذشته رانیز منتشرکنید
  • ستاره ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    خبر خودتان را یک بار دیگر مرور کنید: « 1.سهام شرکت فولاد خوزستان بدون برگزاری تشریفات قانونی مزایده به گروه امیر حسین آریا در قالب شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه راه آهن( تراورس) واگذار می شود. 2.شركت تراورس به صورت ده ساله به امير منصور خسروي و به قيمت 120 ميليارد تومان واگذار شد. » چند نکته درباره این خبر: 1- شرکت تراورس تنها برای 10 سال و با مبلغ 120میلیارد تومان و آن هم با برگزاری رسمی مزایده در مهرماه 1388(اسناد آن در سایت های منتشرکننده مزایده ها موجود است) به خسروی واگذار شده است و بعد از آن تمام اموال این شرکت از جمله همین سهام فولاد خوزستان پس گرفته میشود و در حقیقت این سهام به شرکتی که تنها برای 10 سال و به مبلغ 120میلیارد تومان به خسروی واگذار شده است، داده شده است نه خود خسروی. مثل این است که ساختمان به فردی اجاره داده شود و پس از آن، نمای آن ساختمان را گرانیت بزنند؛ مستاجر که پس از پایان اجاره نامه گرانیتها را نمی تواند بکند ببرد. 2.رزومه مدیرعامل شرکت تراورس که از بچه های سپاه و جبهه و جنگ است: http://www.rstc.ir/fa/index.php?page_id=11 3. مدیرعامل شرکت تراورس اخیرا با خبرگزاری فارس مصاحبه کرده و گفته مشکلات پیش آمده برای گروه آریا هیچ ارتباطی به تراورس ندارد. وی همچنین گفته است: «گروه آریا، شرکت تراورس را به مبلغ 120 میلیارد تومان آن هم در اقساط 10 ساله خریداری کرده و تاکنون نیز تنها 20 درصد اقساط را پرداخت کرده است». این هم لینک صحبت های آقای گلزاری: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900620001035 ***امیدورام اگر واقعا مدعی اطلاع رسانی شفاف و درست هستید، این کامنت را منتشر کنید.
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    حضرات مجلسیها کجائید فردای قیامت بعنوان نماینده ملت مسئولیدا... !!!!!!
  • آیلین ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    مجید جان اون امیر حسین آریا نیست امیر منصور آریاست
  • دوست ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    مطمئنم اگه خود احمدی نژاد مشکل نداشت اینقدر سنگ مشایی رو با هر عملکردیش به سینه نمیزد. تو اول بگو باکیان دوستی/ که تا من بگویم که تو دوستی
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    عزيزم چقدر ساده هستي با همون فيلمبازي هاشون سوار من و توي بيچاره شدن
  • عبدالرضا از مشهد مقدس ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    رئيس جمهور در فيلم انتخاباتي اش توي حياط خانه اش مشغول چيدن سبزي بود و مي گويد: «علف هرز خيلي وقت ها خودش را شبيه سبزي واقعي مي كند! اين علف هرز خودش را شكل واقعي نشان مي دهد و به سرعت رشد مي كند. رنگ و رويش را مثل ديگر سبزي ها در مي آورد و خيلي شبيه به ريحون است، ولي ريحون نيست!» اكنون سوال اينكه چرا علف هاي هرز ايطور همه جا را گرفته و ريحون پيدا نمي شه كاش حاج محمود به فيل تبليغاتي اش يه نگاه بكند و جواب دهد كه چرا مواظب باغچه اي كه تحويل گرفته نبوده است.
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    گل گفتي داداش
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    مملكت اسلامي و اين همه فساد، اين همه درس اخلاق و تبليغات اسلامي و توصيه مسئولين كشور به اخلاق و مديريت اسلامي و .... آيا خروجي اون بايد اين همه فسادهاي اداري باشه؟بازرسي كل كشور كجاست؟نتايج ارزيابي عملكرد سازمانهاي دولتي در پايان سال در بعد سلامت اداري چي ميشه؟
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    حتما باز فردا اين فرد منحرف خواهد گفت كه اين هم دستور نعوذبالله آقا.... بوده است!!! فعلا كه هر گندي رابه نام ... ثبت مي كند... خداوند آخر و عاقبت همه را ختم به خير كند.... مواظب باشيم.... لعنت خدا بر ..... كه اين همه زحمات قشر متدين و حزب اللهي جامعه را با نفوذ خود در دولت مكتبي بر باد داد و دولت اسلامي را تبديل به دولت سكولار كرد... خدايا.................................
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    كار خارجي ها هست حتماً؟؟؟؟
  • آیلین ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    آقا چرا نظر منا چاپ نمیکنی اسم اون شرکت امیر حسین آریا نیست سرمایه گذاری امیر منصور آریاست
  • محسن ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    همش مدرك سازي هست حالا كه باهاش لج افتادين يا حق و حسابتون رو نداده خودتون رو به آب و آتش ميزنيد تا مشايي رو خراب كنيد
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    شما هر چي از مشايي بگييد فايده اي ندارد چون مشائي حكم باباي احمدي نژاد را دارد..........
  • الف ن ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    اگر اخبار موثق میخواهید حتما به تراورس سری بزنید هرچه خواستید در انجا پیدا می کنید مخصوصا حسابهای مدیران را
  • کاظمی ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    باسلام آقا محسن ، فکر کنم حضرت مشاءالدوله حق و حساب شما رو می ده که ازاین منحرف حمایت می کنید
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    کارشیطان بزرگ
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    چرا رییس جمهور پاسخگو نیست
  • ناشناس ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    کار.کار آمریکاست!!!میخوان بیچاره مشایی بنده خداروخرابش کنن.آفرین آفرین کاراگاه جهرمی که دودستی گرفتیش
  • حميد ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    آقاي قوه قضائيه تو هم !!؟؟ من كه دارم به اين نتيجه ميرسم كه " گرحكم شود كه مست گيرند .... در شهر هر آنچه هست گيرند . آخه مگه ميشه آقايون چشمشون رو رو اين همه تخلف ببندن و مشايي هم به ريش من و شما اون خنده مستر بيني خودشو تحويل ملت بده . حالا بريد دنبال محكوم كردن حاج منصور ارضي . ازش شكايت بكنيد . همينه هركي حق ميگه بايد بزنيد تو دهنش ولي اونيكه داره ميخوره ليوان آب هم بديد دستش بگيد بخور تو گلوت نمونه . خانم بداغي معاون حقوقي احمدي نژاد اين اسناد رو مي بيني يا فقط بلدي بگي ما عليه مداحان تهران شكايت مي كنيم . آقاي حسيني وزير اقتصاد تو .... واقعا نميدونم چي بگم . معلوم ميشه اقاي دانش جعفري اينارو ديده بود كه خون گريه مي كرد. اگه مردين اين مطلب رو بذارين رو سايتتون .
  • محمد ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    دراین آشفته بازارهرکسی دستی درآستین داردبه طریقی باعث التهاب در جامعه می شود. آقای بهمنی مانندبهمن ویرانگراقتصاد سقوط کرده ودارد با تیم اقتصادی اش اقتصادواموال بیت المال نابود می کند. یک شبه مجوزتاسیس بانک به دوستان وسفارش شدها میدهد. ارز . سکه وشمش طلا رابالا ترازقیمت جهانی و خارج ازسیستم بانکی می فروشدودرمصاحبه تلویزیونی هم میگویدقیمت واقعی است وهیچگونه حبابی نیست . این درحالی است که قیمت جهانی طلا پائین آمده ولی سکه همچنان رکورد شکنی میکند. پیشنهادمی شود خبرنگارمشرق سری به بانک فرودگاه بزندتاببینیدمردم برای دریافت ارزمسافرتی که بعضا هم موفق نمی شوندچه می کنند.
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    چرا اين همه مطلب نوشتين وهيچ چيزي از دشمن واسرائيل و آمريكا وفتنه نگفتين.همه اين مسائل زير سر اين سه گروه هستش. باور ندارين چند روز ديگه صحبت هاي رئيس جمهور وو....رو گوش كنيد.
  • ابراهیم ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    اصلا معلوم نیست این دولت حزب کیه کجاست طرف کیه؟؟؟؟؟ خدا این دو سال رو ختم به خیر کنه
  • سید ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام ، دو تا سئوال سئوال اول : با سه هزار میلیارد تومان میشه چند تا شغل مشتقیم و شغل غیر مستقیم ایجاد کرد ؟ جواب 300 هزار شغل مشتقیم و 150 هزار شغل که در خدمت این 300 هزار شغل باشد و جمعا حدود 450 هزار شغل میشه ایجاد کرد. سئوال دوم و ان اینه که آیا چک خرید همراه اول به مبلغ 8000 میلیارد تومان نقد شد یا اینکه اونهم مثل شرکت راورس قراره که از محل درآمد خودش پرداخت بشه؟ چواب ............. اول خدا میداند و دوم صادر کننده چک و سوم دریافت کننده چک ؟ حالا پیدا کنید پرتقال فروش را که چه میفروشد و ما چه میبینیم؟ یاعلی
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    به ما چه ربطی داره ؟ ما چه کاره هستیم؟فعلا همه چی دست این هاست . ما رو با 40 هزار تومن یارانه ... میکنند. پس بی خود اعصاب خودتون را خراب نکنید . این فقط 1 دهم ماجرا هست
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    مگه نفرمودند وارد خط قرمز دولت نشوید وگرنه...
  • مهدی ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام مشرق نیوز! خدا وکیلی یکبار هم که شده که به خودتان این جسارت را بدهید و نظرات احمدی نژادی ها را هم درج کنید. این کامنت برای تست است و خود دانید و میدان پیش روی... حقیقت پیروز است.
  • علی کوهساری ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    خدا وکیلی من تو این اوضاع دلم واسه دل خون رهبر خونه- شما رو بخدا بس کنید- بس؟ انگار نه انگار یه سید مظلومی بالا سرشونه بعنوان رهبر-خجالت بکشین تو رو خدا.. بخدا موندم چی بگم.
  • حزب الله ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    نظراتی که به نفع شون نیسترو یا منتشر نمی کنند یا کلاً دسترسی رو از سایتشون بر میدارن / اینه آزادی بیان مشرق / من امروز دسترسیم آزاد شده بهد از یک هفته .
  • خبرنگار ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    همه با هم علیه دولت / مجلس - قوه قضاییه - سیاسیون و... و یا جمعا خواصی که در فتنه 88 مردود شدن یا نمره منفی گرفتن حالا اومدن وسط تا با دولت تسویه حساب کنند . بصیرت مردم هنوز از خواص بالاتر / منتظر باشید .
  • ایلیا ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    آقاجابرازسبک نوشته شمابرمیادکه شما ازتباراصلاحات هستین لطف کنیددر موردپول نفت ازنمایندگان مجلس ششم بپرسید(قردادکرسنت) پولاتوجیب کیارفته
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    دلتون به حال رهبر نمي سوزه
  • ژیلا ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    آدم انقد ابله نوبره اسفند بریز برا این همه فهم و شعورت
  • مهدی ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    الان معلوم شده که چرا می خواستند وزیر اطلاعات نباشد . می خواستند آقای مصلحی نباشد تا حسابی به غارتشان برسند . شعار ملت این است . غارتگر بیت المال مرگت باد مرگت بادی
  • ایران ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    صد در صد معلومه، دارند پرونده سازی میکنند.
  • جابر ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    ايليا جان سلام من همون جابر هستم بخدا نه اصلاح طلب هستم نه اصلاحات چي البته ديروز آرايشگاه رفتم اصلاح . ما از اين دولت عدالت محور كه براش حيثيت و آبرو گذاشتيم انتظار نداشتيم ما هميشه به دولتهاي اصلاحات و سازندگي ايراد داشتيم و فخر مي كرديم دولتياني كه ما راي داديم وتبليغ كرديم پاك پاكند و دست مفاسد اقتصادي را رو مي كند ولي افسوس كه كه سرابي بيش نبود هرچه جلوتر مي رويم يك افتضاح و آبروريزي محمود آقا كه در مناظره چند بار از كروبي به خاطر 300 ميليون ناقابل سوال كرد چرا براي 3000 ميليار ار كسي سوال نمي كند
  • امین جعفری ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    عید سال 90 روستای گازمبست.... از توابع شهرستان بشاگرد...استان هرمزگان... تازه 6 ماه بود کشف شده بود... 2ماه بود برق رسیده بود... بهترین غذایشان: نون و پیاز یا شیر بز... شیعه و معتقد ولایت.... مدرسه و مسجد و آب و ... روستایشان با 30/000/000 تومان حل بود ... نیازی به 3/000/000/000/000 تومان نبود... فقط برای فرج حضرت تلاش کنیم... نه انتخابات و انتصابات... (این بار چندمی است که نظر می گذارم ولی مشرق؟؟؟)
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    چند وقت دیگه مردم خبر دار میشند که منصور آریا پولها را از قبل خارج کرده و خودش هم به چاک زده و مشائی مظلوم و زبان بسته هم مورد دلجوئی مقام عالی ریاست جمهوری قرار گرفتند....
  • رضا ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    کی مشایی را اورد؟احمدی نژاد کی احمدی نژاد را اورد؟همین شماها من جمله گردانندگان این سایت و خوانندگان دو آتشه و انقلابی اون. پس هزار باره بگوئید:خودم کردم که لعنت بر خودم باد. اگه توان انتقاد دارید این نظر را بذارید
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    lما به مشائی رای نمی دهیم بس است
  • حمید ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    درود بر مشایی. بنده که در نامه مهندس مشایی ایرادی خلاف قانون ندیدم ایشان در نامه قید کرده اند که شرکت تراورس جهت خرید فولاد خوزستان که در مالکیت دولت است اعلام آمادگی کرده است لذا اقدام مساعد نمائید . در ضمن صورتجلسه ای که در وزارت راه تنظیم شده عطف به نامه مشایی نیست اگر نامه ای که به آن عطف شده است را در اختیار دارید روی سایت بزارید. صورتجلسه تنظیمی در وزارت راه پس از برگزاری مناقصه جاده ای رامسر بوده که این شرکت برنده شده است. در آئین نامه مربوط به مناقصات ، اهلیت افراد مطرح نیست هر کس پولش بیش بامش بیش تر. اینکه ایشان این پول را از کجا آورده دستگاه قضائی باید پاسخگو باشد.
  • ali ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    چرا خبر دستگیری استاندار دولت هاشمی بعنوان یکی از عوامل اصلی این اختلاس زود از روی خبرگزاری فارس و سایر سایتها حذف شد؟! حتما میخواهند فشار از روی دولت خدمتگزار -که شاید از روی حسن نیت و یا غفلت برای تسریع امور سفارشی کرده باشد- برداشته نشود و افراد وابسته به جریان ثروت و قدرت (کارگزارانی ها و آقازاده ها) در امان باشند!
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    وقتی آقا به احمدی نِاد میگه مشایی رو بردارٰاحمدی نِاد این کارو نمیکنه نتیجش همین میشه
  • پلیکان ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    حسب موافقت رییس جمهور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ایرانی ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    ماجرای اختلاس 70 میلیارد تومانی در استان اردبیل که در قالب مثلث؛ استانداری - گمرک-بازرگانی در زمان استانداری آقای ... اتفاق افتاد و باعث ترقی خود آقای ... به وزارت و برادرش به عنوان معاون عمرانی استانداری قزوین شد، از ذهن مردم اردبیل پاک نشده است، و امضای او در ذیل این نامه؛ بیچاره مردم خوش باور. در آن شهری که مردانش عصا از دست کور می دزد، من از خوش باوری دنبال دوست می گردم.
  • ایلیا ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    ژیلاخانم ازقدیم گفتن کافرهمه رابه کیش خودپندارد اونی که گفتی لایق خودته
  • صبر ایوب ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    دوستان عنایت داشته باشند که: 1- شرکت تراورس بالغ بر 240 میلیارد تومان قیمت گذاری شده بود که ناگهان به 120 میلیارد به آقایان واگذار گردیده و آنهم تنها با 10 میلیارد نقد و مابقی اقساطی!!!! 2- همین آقایان در شرکت تراورس چه تحولاتی که در 1 سال اول واگذاری ندادند!!! 2-1- هرچی فامیل و دوست و آشنا صفر کیلومتر بود سر کار آوردند و بسیاری از نیروهای تحصیلکرده و متخصص و مهندسی را با سخت کردن شر ایط بر آنها مجبور به ترک شرکت نمودند!!! 2-2- اضافه کارها قطع شد! 2-3- بسیاری از مزایایی که قبلا پرداخت میشد و جبران پایه حقوق پایین و اندک شرکت تراورس راه آهن بود کنسل شد! 3-4- طوریکه جمع دریافتی حقوق و مزایا کارشناس مهندسی لیسانس و فوق لیسانس 600-500بوده است!! 4- تراورس در حدود 5000 نفر رسمی و روزمزد دولتی و 300 نیروی جبرانی دارد که واگذاری ردیف های دواتی به بخش حصوصی خود حدیث ها دارد! 5- پارسال بدلیل واگذار نشدن برخی مناقصات به تراورس بسیاری از نیروها حتی رسمی در سراسر کشور دستور به تغییر شهرهای محل کار و سکونت شدند و در غیر اینصورت استعفااا!!!!! عجب صبری خدا دارد ! اگر من جای او بودم . همان یک لحظه ی اول ، که اول ظلم را می دیدم از مخلوق بی وجدان ، جهان را با همه زیبایی و زشتی ، به روی یکدگر ، ویرانه می کردم . عجب صبری خدا دارد ! اگر من جای او بودم . که در همسایه ی صد ها گرسنه ، چند بزمی گرم عیش و نوش می دیدم ، نخستین نعره ی مستانه را خاموش آن دم ، بر لبِ ، پیمانه می کردم .
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    درود به مشائی.
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    تف به خيرخواهي و اصولگرايي شما
  • سیدحمید ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    انتقاد بدون رعایت عدالت و از سوی افراد خارج از دایره نظام محکوم است. خیلیا میخوان از احمدی نژاد انتقام بگیرند و در پس اون از رهبری انتقام بگیرند. بصیرت+رعایت عدالت ==> رفع فتنه
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    اگر این اختلاس به نزدیکان مشایی مربوط نبود هیچ وقت رو نمی شد !
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    اعدام كه به درد نمي خوره جهرمي و روساي بانك هاي مرتبط و بهمني بايداموالشان توقيف بشه پرونده بسته بشه بعداعدامشان كنند.البته اسفنديارراهم اضافه كنيد تا مثل جريان مهدي هاشمي نشه محمود فهميدي كجاش زخم بود؟؟؟؟؟؟؟
  • رز ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    کجای این نامه نشان می دهد واگذاری بدون تشریفات باشد. این نامه فقط منبع تامین هزینه را تایید می کند. اما اقای جابر. شما که حاضرید سفره تان را هم بفروشید . در این مملکت فقط شما نیستید تا همین دوره اصلاحات بود که بیش از نیمی از مردم سفره هم نداشتند بفروشند. همان ها در سایه یارانه ها اتفاقا گوشت سر سفره شان آمده است. شما ها که تا زمان دولت های قبل سفرتون از همه موهبت ها پر بوده البته با اعتراف خودتون معلوم است که از تقسیم شدن دلارهای نفت بین همه مردم ایران به یک مقدار غضبناک شوید. کاش وقت کنید اگر ماشین های مدل بالایتان لک بر نمی دارد سری به روستاها و مناطق محرومبزنید . ببینید که در این مناطق با یارانه ها در حقیقت گاز و برق و اب و نان رایگان شده و مردم که البته پرجمعیت هستند یک مستمری ثابت یافته اد. معلوم است که کسی که تا دیروز سر سفره شیر و سبزی و ... داشته با سرازیر شدن پول نفت به سفره های مردم رنگ سفره اش بپرد. آقای عزیز پول نفت سر سفره ها آمده اما نه سر سفره شما یی که عمری خوردید بردید. قرار هم این نبود. من سفره بچه یتیم ها را دیدم که از پول نفت مرغ دار شده؟
  • 1 ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    بعد بگید رفسنجانی ..........
  • مدیری ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    بله وقتی سازمان برنامه و بودجه منحل و فشل بشه بحث اهلیت ملغی میشه و شرکتی که رتبه اون مشخص نیست سابقه کار اجرائی نداشته بر دیگر شرکت ها پیشی میگیره و براش در محفل خصوصی بصورت دستنویس صورتجلسه تنظیم می کنند و پروژه رو به او می دهند
  • مهدی ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    حرف مرد دوتاست . وقتی فهمید طرف مقابلش تو زرد از آب درامده بر اصول خودش پافشاری می کنه و دست از حمایت غیر منطقی برمی داره . اما تو . تو که دیدی موسوی در مصاحبه با مجله تایم بند رو آب داد که بله برای این آشوب ها برنامه ریزی شده بود و قرار است این آشوب ها بدون توجه به شکست و پیروزی ادامه بیابد . از آن طرف هم گدای خاتمی از امیر عبدالله و دیدارش با جورج سورس برای براندازی نظام مشخص شد ولی امثال تو لج باز هنوز هم دست از لجاحت بر نمی دارید .
  • مرتضی ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    همه دانسته های ما یک صدم اطلاعات رهبر هم نیست . ایشان خیلی صبور و دلسوز است . حتی نسبت به آقای ا . ن که این همه مساله بوجود آورده .
  • شیرازی ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    جناب ایلیا آقا جابر اصلاحاتی نیست این ژیلا خانوم که لابلای فرمایشاتشون ورق به ورق نقل پاچیدن و مزاجشون تنده اصلاحاتین .
  • هوخشتره ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    تو از کدام بوته هویجی که هر دانه انارت به اندازه یک موزه ای کیوی من
  • ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    بر پدر و مادر ادم دروغگو ..........
  • رزمنده ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    جريان انحرافي كيه؟ فتنه گرا كي هستن؟ يارانه چيه؟ خصوصي سازي چنه؟ اين اعداد چي هستن؟ ببخشيد من تو خرمشهر داشتم دربرابر غاصبا ميجنگيدم،اينجا تو اين مدت چي شده!!!؟
  • کارگری از تراورس ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن(تراورس)شرکتی دولتی بود که وظیفه اش نگهداری خط راه اهن و موارد مربوطه بود که در سال 89 به گروه امیرمنصور آریا واگذار شد، در این شرکت نزدیک به 9000 نفر نیروی انسانی رسمی و روزمزد و قراردادی مشغول کار می باشند اما متأسفانه کسانی که در رأس مدیریت شرکت قرارداده شده اند به دلایل واهی و پوچ اقدام به کاستن از دستمزد پرسنل زحمتکش در قالب حذف اضافه کار ، پرداخت نکردن مأموریت و سایر مزایا نموده اند(پرونده و مدارک مربوطه را در امور مالی شرکت می توان دید) و به راحتی به خدمت بسیاری از پرسنل بدون در نظر گرفتن خدمات ایشان و مشکلات پیش روی خانواده آنان پایان داده و اخراجشان می کنند .کسی هم جرأت اعتراض ندارد (در امور اداری شرکت می توان پرونده انبوه اخراجی های یکسال اخیر رادید)حالا هم که زمینها و کارخانجات و ماشین آلات این شرکت که قیمتی بیش از 1000 میلیارد تومان دارد(شرکت حدود120میلیاردتومان خریداری شده)را صاحب شده اند می خواهند با واگذاری مناطق نگهداری شرکت از شر نیروی انسانی خلاص شوند و عملاً نیروی انسانی را اخراج نمایند.( تمامی موارد را در واحدهای مختلف شرکت و امور نگهداری خطوط مناطق در ادارات کل راه آهن نواحی سراسر کشور می توانید ببینید و تأیید کنید )
  • علی ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    بابا اینقد نگردین دنبال خراب کردن مشائی -همه مدیران که سابقه تک تک افرادو ندارند واینجاهم که اتریش نیست در این نانه امده که مساعدت کنید نه خلاف قانون همه نامه های دولت به صورت مساعدت کرن است تو هیچ کدوم نمی یاد که خلاف کنید -این روزنامه چی می خواد خون مردم
  • ali ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    باز خدارو شکر یه مشائی وجود داره نمیگید کار یهودیاس خدا پدرشو بیامرزه....هر چه میدونم توpage نمیذاریدش
  • سرگردون ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    خوش ان دزدی که از دزد بز بدزدد
  • حسرت بدل ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    دقیقا نمی دانم در کدام خطابه های مولا علی در نهج البلاغه نوشته شده: روزیس یکی از سپاهیان علی(ع) ظلمی به شخصی می رساند وقتی خبر این ظلم به گوش مولا می رسد به خاطر قصورش در برابر این ظلم 3 روز روزه و اعتکاف و طلب بخشش و مغفرت از درگاه خداوند منان می کند و از خداوند طلب مرگ می کند که در زمان زمام داریش چنین ظلمی انجام شده ... وای برشما اگر خدا معاد و قران و نهج البلاغه راست باشد وای بر شما وای بر شما وای بر ما
  • مصلح ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    یک میلیارد دلار = یک هزار میلیارد تومان پول نفت سال 1386 پیدا نشد ؟
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    سواد سیاسیتون منو کشته
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    خیلی جالبه اونایی که دیروز از موسوی حمایت میکردند و سطل زباله آتیش میزدند امروز طرفدار مشایی شدند مشرق جان این موضوع فراموشت نشه
  • محسن ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    متاسفم برات. ناشناس تو یا مشایی هستی یا وکیلش
  • شهروند ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    جابر را نمیدانم اما من اصلاح طلب هستم و جواب میدم: در کدام دادگاه صالح متهمان احضار و به آنها تفهیم اتهام و آنها از خود دفاع و حکم قاضی صادر شده که حالا شما مدعی شده اید؟ رویکرد دولت های مختلف به مسایل مختلف است ... هر کس روشی دارد یکیسفر استانی می رود و هزینه هم می کند و یکی نمی رود و روش دیگری دارد هر کدام هم دلایل خود را دارند ... صحیت امام حسین و یزید نیست صحبت روش است ... من چون در جریان جزییات این قرارداد هستم می دانم که هیچگاه در مورد این قرارداد خیانتی چنین عظیم به این موضوع 3000 میلیارد تومان شده نشده است .. اصلا ارقام هیچگاه چنین نجومی نبوده است ... خصومت شخصی که با هم نداریم برادر ... این ارقام واقعا نجومی است ... بزرگترین پرونده ایران 123 میلیارد تومان بوده است انهم رقم مجموع بوده است یعنی انقدر پول از حسابی به حسابی نرفته است بلکه گردش حساب 123 ملیارد تومان بوده است .. خارج از اصلاح و اصول یک مقایسه انجام دهید ... کله آدم دود می کشد.
  • دانيال ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    جوان 20 ساله اي هستم وقتي كه اين موضوع ها رو ميبينم تاسف ميخورم كه ايراني هستم... اين اختلاص هزينه ي 50 سال سومالي است..................
  • مهدی ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    تاسف بخور ولی این از بی توجهی . تلاش نکردن پدر های ماست که مسولیت ها در دست انسان های صالح نیست و خودمون رو برای مالک اشتر شدن نساختیم و علی زمان رو با اشعث ها تنها گذاشتیم
  • ozil ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    ای خدا.... از این مملکت بی در و پیکرتر......... ما می خواستیم یک وام 500 هزارتومانی بگیرم دو تا ضامن اداری با فیش حقوقی میخواستن که آخرش موفق نشدیم حالا .... معلوم نیست چند نفر به کمک ار .... اینجور وام ها رو گرفتن
  • khnv ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    برادر مثل اینکه دلت خوشه یا تو باغ نیستی با پرداخت پول یارانه ها قیمت اگثر اجناس مورد استفاده مردم گران شده است فقط یک قلم پول برق مغازه استیجاری بنده که قبلا 6 هزار تومان بود الان به بالای 60 هزار تومان رسیده تو خود حدیث مفصل بخوان از این .....
  • حسنی ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    من دراین مدت سی و دوسال تجربه فقط این را می توانم بگویم حالا که بعد از این مدت یکی از جنس مردم سر خدمت رسانی است و کاسه کوزه های غارتکران بیت المال را برهم زده ودست اقازاده ها وازما بهتران را از دست درازی به اموال عمومی قطع کرده بدیهی است که با توطئه وتبلیغات کاذب انرا از چشم مردم باندازند ولی زهی خیال باطل
  • Jj ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    واسه چي انقد تو امور كشور دخالت ميكنيد بسپريد به هموني كه با خون دل بهش راي داديد به شماها چه مربوط كه تو كاراي آقايون دخالت ميكنيد پولارو بردن و خوردن حالا هرچي داد و فرياد كنيد فايده اي نداره در ضمن من يه سؤال اساسي دارم ٣ ترليون تومان رو چه جوري ميشه تو كمتر از صد سال خرجش كرد ؟؟؟؟
  • عزیزالله عباسی ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    بنده جانبازی هستم که این فساد و خانه خرابی را به گردن یک جریان نمی گذارم - راس این جریان آقای ... است شک نکنید - مرم را هم سر کار نگذارید - با اولین مخالفت ایشان با مقام معظم رهبری بر عاشقان ولایت معلوم گردید - یهودای واقعی کیست.
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 0
    حيف نيست پس كي خراب كاري بكنه واقعا خدا هزاران بار لعنتشون كنه.
  • یلدا ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    تاریخ مصرف این آقای اریا تموم شده ولوش دادن وگرنه تا 100 سال دیگم کسی چیزی رو رسانه ای نمی کرد ٰ همش فیلمه
  • ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 0
    کلا مملکت باحالی داریم.به به!!!
  • ناشناس ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    0 0
    خدا به خیر بگذرونه ...
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    0 0
    راست يا دروغ اين صحبتها و نامه ها بماند با تشخيص خدا كاري نداريم اما در خصوص نامه دوم با توجه به تجاربي كه در نامه نگاري دولتي و رسمي دارم مطمئن هستم كه اين نامه جعلي مي باشد زيرا هيچگونه شماره - تاريخ و يا پيوست و عدم پيوستي ندارد! اون هم براي نامه هاي دولتي در اين سطح بسيار عجيب است! بنظرم اين نامه و امضاها جعلي است كاري هم ندارم حزب احمدي نژاد خوب است يا حزب مخالفان آن...
  • دروغگو ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 0
    این اختلاس (رقم ناچیز ،۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان!) به اندازه کل ثروت حکومت پهلوی، ۶۰ برابر اتهامی که به خانواده هاشمی زده می شود، ۱۰۰،۰۰۰ برابر کل جرائم غلامحسین کرباسچی در دادگاه معروف اش، ۱.۵ برابر بزرگترین اختلاس تاریخ آمریکا، و ۵۰۰۰ برابر بزرگترین دزدی دولتی در ده سال گذشته فرانسه است! نکته جالب چیز دیگه ایه : این رقم هنگفت تنها چیزی در حدود 3 درصد درآمد نفتی سالانه ایرانه!! جــــالبه، نه؟!! به نظر شما مابقی این درآمد کجاها میره؟؟
  • حسين ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    0 0
    فقط اينو بدونيد اگه تاحالا مدركي و يا سندي دال بر مجرم بودن مشائي داشتن تا حالا صد باره دستگير شده بود...اما چيزي نسي...من نميگم مشائي گناه كاره يا بي گناه من ميگم فقط و فقط همه مثل زمان انتخابات رياست جمهوري هجمه به دولت دارند با اين تفاوت كه اينك هجمه كنندگان آدمهاي به اصطلاح اصولگرا هستند...و با بزرگ نشان دادن مشائي و غيره و ذلك مي خواند براي خودشون و اعمال نگين خودشان پوششي درست كنند تا همه تير ها به سوي مشائي باشد
  • چیز ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    0 0
    از هیچ جا خبر ندارید عالی ترین مقام هر وزارتخانه میتونه مناقصه رو برگزار نکنه و دستور ترک تشریفات مناقصه رو بده و به هرکی که میخوات کار رو واگذار بکنه. در مورد دستور رئیس جمهور هم پاراف ها و دستورات را فقط مشایی میده و میتونه بدون دیدن نامه توسط رئیس جمهور دستور نامه رو بده. تازه رئیس جمهور کجا نامه یک شرکت رو میخونه ؟!
  • کاشون ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    0 0
    شاید هم یکی هستی که مشایی یه خندیای بهت کرده و یا یه چیزی بهت داده.
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
    0 0
    آقا لطفا نام بانك ملي رو با نام اين گروه منحوس اجين نفرمائيد. در اين سوء استفاده بانك ملي هيچ كاره است. لطفا اين بانك رو با آريا و مشايي همكاسه نفرمائيد.
  • حسيني ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    0 0
    بيشين بينيم بابا.......
  • صالح ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    ببینید آخرش را همه دارن با این حرفا ذهن مردمو گمراه میکنن مشایی و .. را سر حرف میارن تا مردم سر کار باشن اینها چنان دولت و امثال انرو میپیچونن که من و شما در مقابلش هیچیم اگر حقیقت را میخواهی 20 سال دیگه تو کتاب تاریخ فرزندمان مینویسند
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    0 0
    اين خبر كه مال عهد بوقه
  • عليرضا ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    اي من فداي توبشم كه دلم خيلي برات تنگه خوبي عزيز ؟ماكه اصلا خوب نيستيم
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    0 0
    اینو ننجون کروبی هم فهمید!
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    0 0
    بانکی عزیز عجین درسته!!
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    0 0
    طفلی هاشمی وکرباسچی ساده زیست!!چه ناروا متهم ومحاکمه ومجازات میشدند؟!
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    مشاعی که ازاد میگرده فقط کارمندهای شرکت بیکار شدند
  • از پرسنل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    پرسنل شرکت تراورس را به خاک سیاه نشاندید . ما از مردم هستیم . بابا مسلمونی تان کجا رفته ؟ از حضور امام زمان عج خجالت نمی کشید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس