رزمایش امداد و نجات نیروهای مسلح استان فارس از روز گذشته در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز آغاز شده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ دکتر «مهدی قائمی» رییس درمانگاه پایگاه شهید دوران و رییس شورای هماهنگی بهداشت امداد و نجات نیروهای مسلح استان فارس گفت: رزمایش امداد و نجات مجروحین و مصدومین نیروهای مسلح استان فارس از روز شنبه(13 آذر) آغاز شده که مرحله اصلی رزمایش روز دوشنبه با حضور استاندار و مسئولین استان در پایگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله اصلی این رزمایش با مشارکت بهداشت و درمان علوم پزشکی استان فارس، نیروهای زمینی و هوایی ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی استان فارس برگزار خواهد شد.

سرهنگ قائمی تصریح کرد: در این رزمایش که برای هماهنگی و آمادگی نیروهای مسلح برای انتقال مصدومین و مجروحین برگزار می‌شود، یک فروند بالگرد و بیش از 15 دستگاه آمبولانس وظیفه انتقال مجروحین به پایگاه شهید دوران را بر عهده خواهند داشت و اقدامات درمانی اولیه برای مصدومین در این پایگاه توسط کادر پزشکی و درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی انجام می‌شود.

رییس شورای هماهنگی بهداشت امداد ونجات نیروهای مسلح استان فارس اظهار داشت: پیش بینی شده است، مجروحین و مصدومین پس از انتقال به پایگاه شکاری شهید دوران، بوسیله دو فروند هواپیمای سی- 130 به پایگاه شهید لشکری تهران و از آنجا برای ادامه درمان به بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش اعزام شوند
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس