کد خبر 657300
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان از افزایش شمار موکب‌های مرزی برای پذیرایی از زائرانی که درحال برگشت به کشور از طریق مرزهای شلمچه و چذابه هستند، خبر داد.

به گزارش مشرق، امیدوار آقایی گفت: از دو شب پیش بازگشت زائران اربعین به کشور سرعت گرفته و شمار برگشتی‌ها به نسبت خروجی‌ها بیشتر شده است، به همین دلیل دو مرز شلمچه و چذابه تجهیز شده‌اند تا زائران در مرز و حتی در شهر اهواز پذیرایی شوند.

او با بیان این‌که موکب‌های پذیرایی و اسکان تا پنجم آذر (۲۵ صفر) در این دو مرز برپا هستند، افزود: تعدادی از موکب‌ها تا هشتم آذرماه (۲۸ صفر) همچنان برپا خواهند بود تا آخرین زائران بازگشتی به کشور را پوشش دهند.

به گفته‌ی او، در پایانه مرزی شلمچه پنج موکب برای پذیرایی و اسکان زائران برپا شده و چند موکب هم در یادمان شهدا به اتباع خارجی که باید از این مرز گذر کنند، اختصاص یافته است. علاوه‌بر این در نقطه صفر مرزی هم یک موکب برپا شده که زائران در صورت لزوم و نیاز می‌توانند توقفی در این محل داشته باشند.

آقایی ادامه داد: برای گروهی از زائران که می‌خواهند از اهواز به شهر محل اقامت خود بازگردند، مکان‌هایی برای اسکان و پذیرایی در نظر گرفته شده که اطلاعات و آدرس آن‌ها در پایانه مرزی و راه‌آهن در اختیار مردم قرار داده می شود. اطلاعات این مکان‌ها در سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان نیز موجود است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان که نماینده کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و پذیرایی زائران اربعین در این استان است، با اشاره به خروج بیش از یک میلیون زائر از دو مرز شلمچه و چذابه برای شرکت در پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد:‌این دو مرز برای برگشت این تعداد زائر  آماده است.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس