نمی‌دانم اگر جای شما بودم، به دخترم چه می‌گفتم؛ به جز اینکه امید داشته باشد و برای آینده‌ای بهتر تلاش کند. اجازه ندهید نتیجه این انتخابات شکست‌تان بدهد. اجازه بدهید این اتفاق خون‌تان را به جوش بیاورد

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -  جنیفر لارنس روز گذشته با انتشار مقاله‌ای درباره انتخابات اخیر آمریکا، از امید و همدلی گفت. در ادامه می‌توانید بخش هایی از متن این یادداشت را بخوانید:

آیا این همان حقیقت تلخ و گزنده است؟ اینکه هر چقدر هم سخت تلاش کنی و شایستگی مقامی را داشته باشی، اگر یک مرد نباشی، در نهایت آن را به دست نمی‌آوری؟ آیا این همان چیزی‌ست که از این انتخابات یاد گرفتیم؟ این کشور بر پایه مهاجرت بنا شده است، اما امروزه، تنها افرادی که در این کشور احساس امنیت می‌کنند، حقوق‌شان به رسمیت شناخته می‌شود و به آن‌ها احترام گذاشته می‌شود، مردان سفید‌پوست هستند.
 جنیفر لارنس:  اگر می‌ترسیدمتحد شوید و در مقابلش بایستید.
 از چنین انتخاباتی چه نتیجه‌ای می‌توان گرفت؟ این سوال صریح و صادقانه‌ای است که همه ما باید از خودمان بپرسیم. نباید کسی را سرزنش کنیم، نباید در خیابان‌ها آشوب به پا کنیم. ما باید درست و جدی به این موضوع فکر کنیم که در آینده باید چه کاری انجام دهیم، چون نمی‌توانیم آنچه را که در گذشته اتفاق افتاده است تغییر دهیم.
 
 اگر می‌ترسید دیواری، دوباره باعث بحران اقتصادی و پسرفت ما شود، متحد شوید و در مقابلش بایستید.نمی‌دانم اگر جای شما بودم، به دخترم چه می‌گفتم؛ به جز اینکه امید داشته باشد و برای آینده‌ای بهتر تلاش کند.

 اجازه ندهید نتیجه این انتخابات شکست‌تان بدهد. اجازه بدهید این اتفاق خون‌تان را به جوش بیاورد، به‌تان انگیزه بدهد و آتشی باشد که پیش از این در وجودتان نبوده است.
 
 
منبع : کافه سینما 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    1 0
    هنرمندان هیزم آتش فراماسونرها و امثال سوروس در تمام دنیا هستند
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    1 0
    یه فیلم بازی کرده مردم تو فیلم متحد میشن شورش میکنن جوگیر شده
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    1 0
    هنرپیشه های از خودمچکر! اصحاب رسانه از انتخاب ترامپ شوکه شدن چون از مردم چیز دیگه ای خواسته بودن به عبارتی حالا از ترامپ عصبانی نیستند بلکه از مردم عصبانی هستند که ازشون حرف شنوی نداشتن برای همین حالا هی براشون خط و نشون میکشن و توهین و تهدید میکنن...
  • خاوری ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    الان حرفهای جنیفر لارنس برای مشرق مهم شده؟!!!!
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    1 0
    خوبه تو یکی از مصاحبه هاش اعتراف کرد که بعضی مواقع زیاد شراب می نوشه و کنترل خودشو از دست میده... کلا بازیگران هالیوود زیاد چرت و پرت میگند.
  • سروش ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
    0 0
    مثل مردم خودمون که حاج آقا خاطره و لابیگری ایشون ازشون انتقام گرفت و با پیروزی روحانی چه لبخندی میزد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس