همه خیلی از ترامپ می ترسند، اما احتمالا قرار نیست تا آن حد دراماتیک باشد. دولت هیلاری کلینتون می‌خواست به سمت نئومحافظه کاری حرکت کند و او می‌خواست در روسیه و چین تغییر رژیم به وجود بیاورد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - در فستیوالی درمکزیک؛ کشوری که رییس جمهور جدید آمریکا می خواهد لب مرز آن دیوار بکشد، کارگردان برنده سه جایزه اسکار قدرت طلبی آمریکا را به «یک بازی تاج و تخت» تشبیه کرد.

به گزارش ورایتی، الیور استون برنده سه جایزه اسکار که روز جمعه به پنجمین فستیوال فیلم لوس کابوس (Los Cabos) مکزیک سر زده بود تا فیلم بیوگرافیکی «اسنودن» خود درباره ادوارد اسنودن را معرفی کند، سورپرایز خود نسبت به انتخاب شدن دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور بعدی ایالات متحده را نشان داد.

او با خنده گفت: «گفته بودم اگر ترامپ برنده شود پیراهنم را می خورم و مجبور شدم دنبال پیراهنی بگردم تا آن را بخورم. بنابراین پیش بینی نمی کنم چهار سال بعد چه کسی پیروز می شود. همه خیلی از ترامپ می ترسند، اما احتمالا قرار نیست تا آن حد دراماتیک باشد. در ابتدا محافظه کارتر خواهد بود.»
 
الیور استون: قدرت طلبی آمریکا مانند «یک بازی تاج و تخت» است! 

استون گفت «خیلی نگران» است که دولت هیلاری کلینتون می‌خواست به سمت نئومحافظه کاری حرکت کند و او می‌خواست در روسیه و چین تغییر رژیم به وجود بیاورد. او گفت: «با روی کار آمدن ترامپ، امیدوارم او این درک درست را به خاطر تاجر بودنش داشته باشد که بتواند راهی برای معامله کردن با روسیه و چین پیدا کند و این برای همه بهتر خواهد بود.»

با اشاره به اینکه وقتی اسنودن بعد از درز اطلاعات فعالیت‌های جاسوسی سایبری سازمان امنیت ملی آمریکا (ان اس ای) در حال فرار از دست مسئولان آمریکایی بود هیچ کشوری او را قبول نمی کرد، استون اضافه کرد: «وقتی که یک کشور (آمریکا) به تمام دنیا غیر از روسیه، چین و کره شمالی می‌گوید چه کار کند دنیای خطرناکی است. بیایید برای توازن قدرت امید داشته باشیم.»

او گفت: «فکر نمی کنم ترامپ احمق باشد و جنگ جهانی سوم را بخواهد. باید از صلح صحبت کنیم.»

استون هشدار داد که ایالات متحده می خواهد به طور کامل کنترل اجتماعی دنیا را در دست بگیرد و گفت: «این یک بازی قدرت است، یک بازی تاج و تخت.»

به گزازش بانی فیلم ، اولیور استون چندی پیش با اکران فیلم «اسنودن» در جشنواره تورنتو آمریکا را آغازگر جنگ سایبری در جهان خوانده بود و گفته بود معتقد است امنیت ملی موضوعی است که دولت ها در آمریکا درباره آن به مردم دروغ می گویند. نامزدهای انتخاباتی دنبال منافع خود هستند تا در انتخابات پیروز شوند و به همین علت وعده‌هایی می دهند که بعدا به آن عمل نمی کنند.

وی جزو افرادی بود که اطمینان داشت هیلاری کلینتون راهی کاخ سفید می‌شود، و از این امر به عنوان منافع قدرت یاد کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    گفت روسیه چین کره شمالی جالبه اسم ایران رو نیاورد
  • ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    اینها تو گزارش ها و حرفهاشون هم حقیقت رو کتمان می کنن. تو جرایدشون میبینی خوبی مون رو گفته اما با جمله آخر همه چیز رو عمدا وارونه جلوه دادن. از این دست بسیاره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس