کد خبر 654686
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

مدیرفنی تیم سیاه جامگان مشهد گفت: من از مسئولان باشگاه قول گرفته ام که قبل از بازی با استقلال خوزستان در هفته یازدهم به تعهدات خود عمل کنند وگرنه همه چیز به هم می ریزد.

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی مدیرفنی تیم سیاه جامگان مشهد دررابطه با وضعیت سیاه جامگان، مشکلات مالی این تیم و همچنین دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه صحبت هایی را بیان کرد که حاصل آن را در ادامه می خوانید.

سوریه حریف ساده ای نیست

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال درباره دیدار شاگران کی روش با سوریه گفت: خیلی ها می گویند این بازی ساده ای است اما از نظر من اصلا این طور نیست. سوریه فیزیکی فوتبال بازی می کند و کارهایشان در زمین روی حساب و کتاب نیست. شاید تیم هایی مثل کره و قطر را بتوانیم راحت آنالیز کنیم اما امسال سوریه و عراق خیلی قابل آنالیز کردن نیستند. مطمئن باشید بازی سختی در پیش داریم و این که خیلی ها می گویند از پیش برنده هستیم و به جام جهانی صعود کردیم حرف درستی نیست. البته امیدوارم هر اتفاقی که در زمین می افتد در نهایت به پیروزی تیم ملی منجر شود.

غیبت آزمون احساس می شود

وی با اشاره به غایبان ایران در بازی مقابل سوریه عنوان کرد: نظر شخصی من این است که هر بازیکنی برای یک تیم حضورش اهمیت دارد اما درباره سردار آزمون معتقدم غیبت او قطعا در این بازی احساس می شود. سردار خیلی چارچوب شناس است و در این بازی که ممکن است موقعیت های زیادی نصیب ایران شود، آزمون می توانست حضورش مفید باشد. سردار در چند سال اخیر در اکثر بازیها به عنوان مهاجم اصلی به میدان رفته، اگرچه ما نفراتی مثل طارمی، انصاری فرد و قوچان نژاد را هم داریم. البته بیرانوند و حاج صفی نیز چنین شرایطی دارند اما امیدوارم خلا آنها در زمین احساس نشود.

سوریه قبلا هم تیم ضعیفی نبود

پیشکسوت فوتبال ایران درباره سابقه اش از بازی مقابل سوریه تصریح کرد: ما در مقدماتی جام جهانی 1998 دو بار با سوریه بازی کردیم. در خانه خودشان آنها را 2 بر صفر شکست دادیم اما در تهران 2 بر 2 شدیم. همان موقع هم سوریه تیم ضعیفی نبود و کاملا فیزیکی بازی می کرد. در میان کشورهای عربی سوریه فوتبال بدی بازی نمی کند و در سالهای اخیر که به یکی از کشورهای صاحب فوتبال تبدیل شده است.

در مالزی بازی کردن به سود ما نیست

عزیزی درباره میزبانی مالزی از دیدار سوریه و ایران گفت: فکر نمی کنم فرقی داشته باشد که ما در خود سوریه به میدان می رفتیم یا اینکه مالزی میزبان باشد. هوای مالزی شرجی است و معمولا باران می بارد. میزبان و میهمان بودن در فوتبال امروز دنیا تفاوت چندانی ندارد و ملی پوشان باید برای برد به زمین بروند.

در آسیا هم جایگاهی نداریم

وی در خصوص غیبت ایرانی ها در میان برترین های فوتبال آسیا بیان داشت: چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است. معلوم است که نباید در فوتبال آسیا جزو برترین ها باشیم. خودمان دائما می گوییم که فوتبال ما ضعیف شده و نسبت به کشورهای دیگر ستاره های کمتری داریم. کشورهایی مثل کره و ژاپن اکثر بازیکنانشان در کشورهای اروپایی بازی می کنند. در ضمن در مراسم بهترین های آسیا از لژیونرها دعوت نمی کنند اما باز هم ما نماینده ای نداریم.

امثال دایی، باقری و کریمی دیگر نمی آیند

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه برخی معتقدند تیم کی روش در حال تبدیل شدن به بهترین تیم تاریخ ایران است، خاطرنشان کرد: امیدوارم این بازیکن در حدی باشند که چنین لقبی به آنها بدهند و آنها را نسل طلایی بدانند اما از نظر من مثل کریم باقری، علی کریمی، علی دایی و احمدرضا عابدزاده دیگر متولد نمی شود.
 
نسلی که الان داریم هم خوب هستند و امثال آزمون، جهانبخش و عزت اللهی خوب بازی می کنند اما شاید چون من کنار نفراتی چون دایی، باقری و... بازی کردم، مطمئنم که دیگر مثل آنها متولد نمی شود. یک نفر که مثل علی کریمی چند نفر را دریبل بزند، در تمام این سالها نداشتیم یا مثل کریم باقری که یک پایش در محوطه جریمه حریف بود و یک پای دیگرش در محوطه خودمان. وقتی کریم باقری در زمین بود، ما حس می کردیم یک کوه پشت سرمان است.

منتظر عملی شدن وعده ها هستیم

مدیرفنی تیم سیاه جامگان مشهد اذعان داشت: شرایط خوبی داریم و تمرینات را دنبال می کنیم. خانزاده و علی عسگری هم به تمرینات بازگشته اند اما آنها هم مثل بقیه منتظر هستند تا باشگاه به تعهدات خود عمل کند. من از مسئولان باشگاه قول گرفته بودم که قبل از بازی با استقلال خوزستان در هفته یازدهم به تعهدات خود عمل کنند وگرنه همه چیز به هم می ریزد.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    سلام علیکم :‌ دوستان آقای عزیزی شوخی می کند ـــــــــ خیلی جدی نگیرید . عزیز من ـــــــــ مگر اینها فضا پیما به آسمان فرستادند دو تا لگد به توپ زده اند !!
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    کریم باقری،ژنرال دروازه ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس