فوتبال ایران امسال لژیونرهای زیادی دارد که بیشتر آنها از ارکان اصلی تیمشان به شمار می‌روند؛ این هفته لژیونرهای ایرانی هفته آرامی را پشت سر گذاشتند و موفقیت چشمگیری نصیب آنها نشد.

سرویس ورزش مشرق - لژیونرهای کشورمان در هفته ای که سپری کردیم همانند هفته های گذشته فروغ چندانی نداشتند و در این میان شکست تیم سوشا و گلزنی او که توسط داور مردود اعلام شد از نکات جالب این هفته بود. (فیلم کامل عملکرد لژیونرها را اینجا ببیند)
 
عملکرد کامل لژیونرها را در ادامه بخوانید:
 
هلند:

آلکمار:
تیم فوتبال آلکمار که هفته پیش در لیگ هلند با پاس گل علیرضا جهانبخش برابر آژاکس مدعی به  تساوی دست یافت، در هفته سیزدهم به مصاف روداکرکراد قعرنشین رفت که با 9 امتیاز در انتهای جدول رده بندی اردویژه ایستاده است.
 
در این دیدار یاران جهانبخش در حالی که ابتدا در دقیقه 39 با دریافت یک گل بازی را واگذار کرده بودند توانستند در دقیقه 59 بازی را به تساوی بکشانند و به یک امتیاز بسنده کردند. علیرضا جهانبخش در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیم قرار داشت و در دقیقه 71 تعویض شد.
 
یاران جهانبخش با این یک امتیاز 21 امتیازی شدند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی‌ ماندند.
 
هیرنوین:
 تیم فوتبال هیرنوین در هفته سیزدهم اردویژه و در حضور 78 دقیقه ای رضا قوچان نژاد در برابر حریف خود به تساوی رسید. این دیدار در حالی برگزار شد که تا قبل از این مسابقه حریف هیرنوین 15 امتیازی در رده نهم جدول قرار داشت و هیرنوین هم با 22 امتیاز چهارم بود.
 
در دیدار مذکور ابتدا در دقیقه 72 این مسابقه یاران رضا قوچان نژاد گل نخست را دریافت کردند و در دقیقه 84 بازی را به تساوی کشاندند تا امتیازها بین دوتیم تقسیم شود.

در پایان هفته سیزدهم تیم هیرنوین با 23 امتیاز در دره چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

یونان:
دیدارهای هفته یازدهم سوپر لیگ یونان که کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی در تیم پانیونیوس در آن حضور دارند لغو شد و برگزار نگردید.
 روسیه:

روستوف:
 تیم روستوف روسیه که سردار آزمون و سعید عزت اللهی را در اختیار دارد در پایان هفته سیزدهم لیگ روسیه به مصاف روبین کازان هشتمی رفت که سردار آزمون سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارد و در این دیدار با حاشیه هایی از سوی هوادارن کازان مواجه شد.

در این بازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید آزمون در دقیقه 78 تعویض شد و عزت اللهی هم فرصت بازی پیدا نکرد. در پایان هفته چهاردهم لیگ روسیه تیم روستوف با 21 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد.
 
 ترک گروژنی:
ترک گروژنی هم در حضور 90 دقیقه ای میلاد محمدی به مصاف تیم رده چهاردهمی تام تامسک رفت و به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.
 
یاران محمدی با این تساوی با 25 امتیاز به رده چهارم سقوط کردند.

نروژ:
 
میوندالن:
 تیم میوندالن، که در دسته دوم نروژ بازی می کند و سوشا مکانی، دروازه بان ملی پوش ایران را در اختیار دارد در بازی پلی آف نیمه نهایی صعود به لیگ برتر مقابل تیم اف سی یرو با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد و نتوانست به لیگ برتر نروژ، راه پیدا کند.

این بازی که بنا به درخواست تیم میوندالن به دلیل حضور سوشا مکانی در اردوی تیم ملی، یک هفته با تاخیر برگزار شده بود، در دقیقه های پایانی، اتفاقات عجیب و جالبی را به خود دید.
 
سوشا مکانی، که تیمش را بازنده دیده بود در دقایق پایانی دروازه را رها کرد و به جلو رفت تا شاید بتواند کمی به تیمش کند و این اتفاق هم افتاد. او سانتر هم تیمی اش را با ضربه سر به گل تبدیل کرد اما داور دیدار، گل او را به علت خطا مردود اعلام کرد.
 
{$sepehr_media_1864680_400_300}

ترکیه:

آلانیا اسپور:
سجاد شهباززاده که امسال استقلال را ترک کرد و به تیم آلانیا اسپور ترکیه پیوست در هفته یازدهم سوپر لیگ ترکیه هم سکونشین بود. در این هفته آلانیا اسپور به مصاف عثمان لی اسپور رده هشتمی رفت و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف خود شد.

یاران شهباززاده با این شکست 11 امتیازی ماندند و به رده چهاردهم جدول هجده تیمی سوپر لیگ ترکیه سقوط کردند.

 آمریکا:

تورنتو:
استیون (مهرداد) بیت‌آشور همراه با تورنتو در دیدار پلی‌آف فینال کنفرانس MLS کاپ دو بازی رفت و برگشت در روزهای سوم و دهم آذرماه مقابل مونترال ایمپکت به میدان خواهد رفت.

 قطر:

السد:
در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، السد که مرتضی پورعلی گنجی را در اختیار دارد در حضور 90 دقیقه ای پور علی گنجی برابر الوکره به تساوی در عدد یک دست یافت و در جایگاه دوم باقی ماند.

الشحانیه:
الشحانیه با مهرداد پولادی با نتیجه 3 بر یک مغلوب الجیش صدرنشین شد و به جایگاه دهم جدول رده بندی سقوط کرد.
 
الاهلی:
الاهلی در هفته هفتم  لیگ ستارگان قطر در دیدار مقابل ام صلال در غیاب پژمان منتظری و حضور 25 دقیقه ای مجتبی جباری به تساوی یک - یک دست یافت و به رده نهم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر سقوط کرد. جباری در این دیدار از دقیقه 75 وارد میدان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس