کد خبر 656046
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:ما حریف را دستکم نمی گیریم، به زور سه چهار بازی این تیم را گیر آوردیم و آنالیز کردیم.

به گزارش مشرق، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با شهرداری فومن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بعد از مدت ها شما خبرنگاران را می بینم خوشحالم. ما حریف را دستکم نمی گیریم.به زور سه چهار بازی این تیم را گیر آوردیم و آنالیز کردیم.

دایی ادامه داد: می‌خواهیم با تمرکز مقابل این تیم بازی کنیم. شروع خوبی قبل از لیگ داشته باشیم و در نهایت به جمع 8 تیم برتر جام حذفی برویم.

وی در مورد آلودگی هوا گفت: تنها بحث بازی کردن نیست نگاه کنید ما در این هوای آلوده صبح و عصر تمرین می‌کنیم. کسی به فکر سلامتی ما نیست. فقط باید سرمان را پایین بیندازیم و طبق برنامه اعلام شده بازی کنیم. یکسری مسائل است که مجبوریم و جبر بر آنها حاکم است. این هم یکی از آنهاست. در این هوای آلوده 3 ساعت تمرین می‌کنیم. البته تمرین و بازی ما 120 دقیقه یا 90 دقیقه است که انجام می‌شود و تمام می‌شود اما باید فکری به حال عموم مردم کرد. آلودگی هوا چندین سال است که مشکل‌ساز شده است. خیلی مردم از این آلودگی هوا ضرر می‌کنند و صدمه دیده‌اند. باید فکری اساسی داشته باشیم. این همه ماشین تولید کرده‌ایم و وارد تهران کرده‌ایم. تهران تبدیل به پارکینگ شده است. مسیر 10 دقیقه‌ای را باید یکساعت و نیم برویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: از آن طرف بی‌رویه برج ساخته‌ایم و ماشین تولید می‌کنیم. شرکت‌های خودروسازی ما چقدر ماشین تولید کرده‌اند. این ماشین‌ها کجا می‌روند؟ کیفیت بنزین را هم که می‌دانید. با تعطیل کردن چیزی درست نمی‌شود باید فکری اساسی برای شرایط زندگی کرد. با مُسکن این مشکل درمان نمی‌شود.

دایی در مورد شکایتش از باشگاه پرسپولیس گفت: ممنون هواداران پرسپولیس هستم آنها همیشه من را مورد لطف خود قرار داده‌اند. ما هم سعی می‌کنیم تیم نفت را طوری تغییر دهیم که هم در جام حذفی و هم در لیگ حرفی برای گفتن داشته باشد. رفتار مدیران پرسپولیس باعث شده که من چنین کاری را انجام دهم و شکایت کنم. اکنون حداقل 15 نامه برای آقایان نوشته‌ام. از جیب خودم هم پول داده‌ام.همه می‌دانید من با چه وضعیتی از پرسپولیس بیرون آمدم.

وی تصریح کرد: دوست داشتم همه چیز صلح‌آمیز تمام شود و خیلی از طلب‌هایم گذشتم. حداقل پول مالیات را بدهند. چک مالیات را داده‌ام این چکم مال سال 93 است. از آن سال تا امروز چک مالیات را یک سال است که پرداخت نکرده‌اند. کلی مکاتبه با باشگاه داشته‌ایم اما کسی در پرسپولیس جوابگو نیست و پا جلو نمی‌گذارد. اداره مالیات پولش را می‌خواهد. من از پرسپولیس شکایت نکردم از مدیرانی که باید این باشگاه را ساماندهی کنند، شکایت کرده‌ام. فردا یا پس‌فردا من ممنوع‌الخروج می‌شوم. چه کسی جوابگوست؟ جواب نمی‌دهند تا الان 10 جلسه گذاشته‌ایم. وضعیت پرسپولیس خوب است. حداقل مالیات من را بدهند. از این 3090 پول خوبی گیرشان آمده پس حق و حقوق کسانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند را بدهند. از 3090 سه برابر هزینه باشگاه نفت به آنها پول رسیده است. چرا حق و حقوقم را نمی‌دهند؟ شما راه حل دیگری جلوی پای من بگذارید. با عملکرد این مدیران است که این مسائل پیش می‌آید. کپی چک‌هایشان را دارم. تمام نامه‌هایی که نوشته‌ام را داریم. به کمیته انضباطی هم نامه نوشته‌ایم و گفتیم که چگونه خیلی راحت شکایت‌مان را پس می‌گیریم اما کسی نمی‌آید در مورد این مسائل صحبت کند.از ما یک هفته وقت خواستند اما 5 ماه است جواب من را نداده‌اند. وظیفه‌شان را در قبال پرسپولیس انجام دهند اما برخی دوست ندارند همه چیز با آرامش تمام شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد بازی ایران و سوریه در زمین ناهموار گفت: زمین به ضرر تیم ما بود. بازیکنان ما خیلی بالاتر از حریف هستند. زمین شرایط را برای تیم ملی ما دشوار کرد. یک بازی از شهرداری فومن با داماش را آنالیز می‌کردم شرایطش مثل بازی ایران و سوریه بود. بزن زیرش بود. زمین و همه چیز به سود سوریه بود.به غیر از این کاری نمی‌توانستیم بکنیم.

دایی در مورد وضعیت مسائل غیرفنی تیم نفت گفت: اوضاع غیرنفتی تیم نفت اینگونه است که فقط به ما قول می‌دهند. تا الان فقط قول شنیده‌ایم. تا امروز 20 درصد به ما پول داده‌اند که نسبت به تمام تیم‌های لیگ برتری کمترین پرداختی را داشته‌ایم. قرار بود هفته قبل پول تزریق شود که پرداخت نشد. یک هفته از ما وقت خواستند و قرار بود امروز واریزی داشته باشیم. خیلی از مسائل هست که نمی‌توانم اینجا بگویم. شرایط ما سخت بوده است.

وی در مورد اینکه چقدر می‌خواهد خودش را خرج بازیکنان کند، گفت:حرف‌تان درست است. برای من تجربه شده که دیگر خودم را مقابل بازیکنم خراب نکنم.سال قبل در صبا از جیبم هم پول داد اما یک نفر نمی‌گوید از جیبت پول داده‌ای. به بازیکنم پول قرض دادم. برخی را گرفته‌ام و برخی را هم نگرفته‌ام. تولیدی من یکسال در اختیار صبا بوده است. همه جوره به آنها امکانات داده‌ایم اما پولم را نداده‌اند. خودم 40درصد از طلبم از باشگاه صبا باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به برخی تقدیرها از پیشکسوتان گفت: یک مسئله اجتماعی وجود دارد که به فوتبال‌مان هم سرایت کرده است. ما فقط موقعی که یکی از بزرگان مریض می‌شود یا فوت می‌کند عزیز می‌شود. وقتی کسی زنده بود و سرحال و سرپا بود قدرش را نمی‌دانیم. متاسفانه این مسائل وجود دارد و تا زمانی که برایش اتفاقی می‌افتد به فکرش می‌افتیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس