کد خبر 656077
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

وکیل باشگاه روستوف درباره ادعا باشگاه روبین کازان علیه مهاجم ملی‌پوش کشورمان گفت: این اقدامات روبین کازان برای تحت فشار قراردادن آزمون در آستانه بازی روبین کازان با روستوف است.

به گزارش مشرق، در آستانه دیدار روستوف با روبین کازان در لیگ برتر روسیه، باشگاه روبین کازان بار  دیگر دست به اقدامی بحث برانگیز و عجیب درباره قرارداد سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف زده است.

این داستان در تابستان گذشته زمانیکه آزمون از روبین کازان به روستوف منتقل شد، آغاز شد. باشگاه روبین کازان مدعی بود که ستاره ایرانی بندی از قراردادش را نقض کرده است و این قضیه به دادگاه بین الملل ورزش(CAS) کشیده شد.

دادگاه بین الملل ورزش رایش را به نفع آزمون صادر کرد و ادعا باشگاه روبین کازان را رد کرد.

امروز باشگاه روبین کازان با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که قرارداد جدید سردار آزمون با باشگاه روستوف جعلی است و اعتباری ندارد زیرا این مهاجم ایرانی هنوز بازیکن آنها است.

سایت ورزش روسیه در این راستا به سراغ یوری زایتسف، وکیل باشگاه روستوف رفته است تا درباره این ادعا باشگاه روبین کازان با خبر شود که به شرح زیر است: شما می‌دانید دیر یا زود این نزاع از طریق قانون به پایان خواهد رسید. ما قراردادی با آزمون امضا کردیم که قانونی است. در این قرارداد تمام مراحل قانونی طی شده است و هیچ مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه روبین کازان منطق عجیب و غریبی دارند با ارسال ایمیلی مدعی می‌شوند که آزمون بازیکن آنها است اما تمام این اقدامات به خاطر نزدیک بودن بازی روستوف با روبین کازان است زیرا می‌خواهند مهاجم ایرانی را زیر فشار قرار دهند.

روستوف جمعه(28) آبان در هفته  چهاردم لیگ برتر روسیه مقابل روبین کازان قرار می‌گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس