تعداد قابل توجهی از کمپانی های هالیوودی روز سه شنبه را تعطیل اعلام کردند تا کارکنانشان حضور حداکثری را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشته باشند.

به گزارش مشرق، امروز بالاخره سرنوشت چهل و پنجمین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده مشخص می شود. شش کمپانی فیلمسازی هالیوودی در آمریکا، امروز را برای کارکنان خودشان تعطیل اعلام کردند تا آنها بتوانند با خیال راحت در رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کنند. CAA، بد روبوت، فانی اور دای، مگنولیا پیکچرز، گری سانچز پروداکشنز و لندمارک تیاترز کمپانی هایی هستند که در این برنامه شرکت کرده اند.

اگرچه هنوز بقیه کمپانی‌ها چیزی اعلام نکرده‌اند اما قطعا شرکت هایی مثل برادران وارنر، دیزنی، فاکس قرن بیستم، کلمبیا پیکچرز، مترو گلدوین مه یر و دیگر شرکت های مطرح فیلمسازی آمریکا هم تسهیلاتی برای رای دادن کارمندانشان قایل خواهند شد که احتمالا گزارش های تصویری و ویدییویی آن در فضای مجازی به محض آغاز انتخابات، پخش شود.

همین طور پیش از این بازیگران هالیوودی با انتشار کلیپ هایی در فضای مجازی از مردم کشورشان خواسته بودند که تحت هر شرایطی روز انتخابات حضور حداکثری داشته باشند. آنها احتمالا باید برنامه هایی هم برای امروز داشته باشند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس