کد خبر 652980
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران درباره گزارش سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان درباره واگذاری املاک شهرداری تهران گفت: براساس این گزارش مشخص شد که چه دروغ‌های بزرگی به مردم گفته‌اند و اعضای شورای شهر از هرگونه سوء استفاده‌ای مبرا شدند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری در تذکرات پیش از دستور سیصد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: بارش باران شب گذشته مشکلات جدی را برای شهروندان ایجاد کرد و از تمامی مسئولین از جمله شهرداری و دولت درخواست می‌شود تا به وظایف خود به درستی عمل کنند تا سیستم شهر را بارندگی به هم نزند.
 
وی افزود: بنده باید از سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان، شفافیت و عدالت که گزارش خود را درباره واگذاری املاک شهرداری تهران با سختگیری خاصی ارائه کردند تشکر کنم.
 
وی افزود: این گزارش نشان داد چه دروغ‌های بزرگی تحویل مردم داده‌اند و اعضای مظلوم شورای شهر تهران مبرا از هرگونه سوء استفاده شده‌اند.
 
سروری تأکید کرد: دروغ یک میلیون و 150 هزار متر مربعی زمین تبدیل به 17 هزار متر شد و این مباحث نشان داد چه دروغ‌های برای فروریختن دیوار اعتماد مردم به شورای شهر تهران گفته شده است.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهرداری تهران تقاضا داریم با تخلفات شکل گرفته به شدت برخورد کند تا هیچکس در جهت سوء استفاده حرکت نکند.
 
سروری بیان داشت: اساس این گزارش نشان داد که چه دروغ‌های بزرگی نسبت به خادمین مردم در شورای شهر تهران صورت گرفته است.
 
وی بیان داشت: این سازمان مردم نهاد که ریاست آن را احمد توکلی بر عهده دارد به صورت سختگیرانه املاک واگذاری شهرداری تهران را مورد بررسی قرار داد و آنهایی که دروغ گفتند، وفاق دارند و جو را مخدوش کردند باید در پیشگاه خدا و ملت ایران عذرخواهی و توبه کنند که می‌خواستند ضربه بزرگی به اعتماد ملی وارد کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس