کد خبر 652968
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

فرمانده یمنی با اعلام تشدید عملیات برون‌مرزی رزمندگان یمنی در عربستان از کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان سعودی از جمله یک فرمانده در منطقه نجران عربستان خبر داد.

 به گزارش مشرق، «علی الهمذانی»، یک فرمانده یمنی اظهار داشت: نیروهای ویژه یمنی مستقر در نجران با هدف گرفتن یک خودروی نظامی سعودی سه نفر از سر نشینان آن شامل یک فرمانده و 2 نظامی را به هلاکت رسانده و هفت سرنشین دیگر آن را زخمی کردند.

وی افزود: رزمندگان یمنی همچنین سه نفر از مزدوران سعودی را به ضرب گلوله کشته و شماری دیگر را زخمی کردند .

الهمذانی گفت: اسرای زخمی به بیمارستان میدانی یمنی‌ها منتقل شدند تا پس از درمان مورد بازجویی قرار گیرند.

در همین حال یک مقام نظامی یمن از تشدید عملیات برون مرزی نیروهای ارتش یمن با پشتیبانی کمیته‌های مردمی علیه اهداف نظامی سعودی خبر داد.
به گفته منبع مذکور، در نجران نیروهای یمنی محل تجمع نظامیان سعودی در 2 سایت السدیس و الزور را هدف موشک‌های کاتیوشا گرفتند و همزمان 2 سایت العش و الهجله نیز هدف آتش توپخانه یمنی‌ها قرار گرفت.

وی افزود: چند محل تجمع نظامیان سعودی و مزدوران یمنی آنها در عرق السیول نیز هدف حمله موشکی قرار گرفت که با زخمی شدن شماری از آنها همراه بود.

در تهامه جیزان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی چندین گلوله خمپاره به محل تجمع نظامیان سعودی در سایت الرمیح شلیک کرده و یک خودروی نظامی را در غرب سایت مثعن منهدم و سرنشینان آن را به هلاکت رساندند.

در عسیر نیز توپخانه ارتش یمن محل تجمع ارتش سعودی در گذرگاه علب و محل تجمع نظامیان سعودی در پادگاه المجازه را هدف گرفت.

جبهه عسیر طی روزهای گذشته تاکنون شاهد تشدید حملات رزمندگان یمنی بوده است، همان گونه که پیش از این استان نجران شاهد یورش و پیروزی نیروهای یمنی در تثبیت مواضع خود تا دروازه‌های این شهر بوده است.

منابع نظامی یمن از تشدید بی سابقه عملیات نظامی نیروهای یمنی و تحقق دستاوردهای بزرگ میدانی برای آنها و شکست‌های متوالی برای ارتش سعودی و گروه‌های مزدور آن خبر می دهند.

مواضع و استحکامات نظامی ارتش سعودی در عسیر نیز به رغم در اختیار داشتن مدرن‌ترین تسلیحات نتوانست در برابر رزمندگان یمنی دوام آورد و این غیرت رزمی نیروهای یمنی است که توانسته تا عمق خاک سعودی پیشروی کرده و در نجران منتظر دستور فرماندهی نظامی برای ورود به داخل شهر و اعلام رسمی سقوط آن هستند.

بنابراین طی روزهای آتی و با ادامه سرکشی و تجاوز رژیم آل سعود علیه یمن شاهد شکست های پی در پی ارتش فراری سعودی در منطقه عسیر خواهیم بود و تا زمانی که سازمان ملل به خواسته های برحق ملت یمن پاسخ نداده و در محاصره نگاه داشته است واکنش کوبنده یمنی ها ادامه دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس