کد خبر 652445
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

مدیرکل نظارت، ‌هماهنگی و گشت های مشترک سازمان تعزیرات:‌ شکایاتی که از طرف زائران اربعین از سازمان های هواپیمایی به ما برسد ، ویژه و خارج از نوبت به آنها رسیدگی خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمد حسن سرابیان در جمع خبرنگاران گفت: سازمان تعزیرات حکومتی برای خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین طرح نظارت بر عملکرد شرکت های خدمات مسافربری و فروشگاه های در مسیر تردد زائران اربعین را در دستور کار قرار داده است.
 
وی گفت: به همین منظور به همه ادارات کل تعزیرات استان ها ابلاغ شده است که پرونده هایی که در این خصوص از دستگاه های نظارتی به آنها ارسال می شود خارج از نوبت رسیدگی کنند.
 
سرابیان افزود: این طرح در سراسر کشور و بویژه در استان های هدف از جمله تهران ، ‌ایلام، خوزستان، کردستان، لرستان، مرکزی و همدان اجرا می شود و رئیس شعب سیار ما در محل وقوع تخلف ، حکم را صادر می کنند.
 
مدیرکل نظارت، ‌هماهنگی و گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت:‌ مردم در صورت مشاهده تخلفات از طریق سامانه پیامکی 30009651 و سامانه 124 سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت و همچنین مراجعه به سایت سازمان تعزیرات می توانند تخلفات را اعلام کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته برخی ها بیش از نرخ سازمان هواپیمایی کشوری از مردم مطالبه کرده اند افزود:‌ نرخ های اعلام شده از 23 آبان تا 5 آذر باید اجرا شود و اگر مردم در زمان وقوع تخلف گزارش ندادند پس از بازگشت از سفر هم می توانند شکایت کنند و به طور قطع جریمه سنگینی برای متخلفان در نظر گرفته شده است.
 
سرابیان گفت: سال گذشته هم چنین طرحی را اجرا کردیم و 165 پرونده درخصوص شرکت های خدمات مسافری و پایانه ها تشکیل و به 80 میلیون تومان جریمه نقدی منجر شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس