کد خبر 652290
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

مدیرکل گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با بیان اینکه فروش بلیط عتبات بیشتر از نرخ مصوب تخلف است گفت: مردم می توانند تخلفات را قبل از مسافرت و حتی بعد از مسافرت خود به ادارات تعزیرات سراسر کشور گزارش کنند.

به گزارش مشرق، محمد حسن سرابیان در جمع خبرنگاران در خصوص طرح نظارت بر شرکت های مسافربری و فروشگاه ها ویژه اربعین حسینی گفت: شعب تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایت ها و همچنین رسیدگی به پرونده های ارسالی به تعزیرات است.
 
وی افزود: چند استان به عنوان ویژه انتخاب شدند و قرار است فروشگاه ها و مراکز خریدی که بر سر راه زائرین است، رصد شوند.
 
سرابیان از مردم خواست تخلفات در این زمینه را اعلام کنند.
 
وی از تخلف برخی دفاتر خبر داد و گفت: برخی از دفاتر اقدام به افزایش قیمت بلیط ها کردند و اگر مردم بهایی بیش از یک میلیون و صد تومان برای بلیط هزینه کنند، تخلف را اعلام کنند.
 
وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه سازمان هواپیمایی قیمت بلیط مشهد-نجف یک میلیون و 350هزار تومان و تهران - نجف یک میلیون و 100 هزار تومان است گفت:اگر بیشتر از این مبالغ از دریافت شود در حکم گران فروشی است و مردم می توانند قبل از مسافرت و حتی بعد از مسافرت خود به ادارات تعزیرات سراسر کشور گزارش کنند و مطمئن باشند که به شدت برخورد می کنیم.
 
وی ادامه داد: سال گذشته هم این طرح را داشتیم و 165 پرونده برای شرکت‌های مسافربری و پایانه‌ها به ارزش 88 میلیون تومان تشکیل شد.
 
سرابیان گفت: سامانه 135 تعزیرات چند روز آینده رسما افتتاح می شود و مردم فعلا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30009651 یا مکتوب می توانند گزارش های خود را ارسال کنند.
 
به گفته سرابیان این طرح در سراسر کشور اجرا می شود اما استان های تهران، ایلام، کرمانشاه،خوزستان، مرکزی، همدان و لرستان، استان های هدف این طرح هستند.
 
وی توضیح داد: یکی از خبرگزاری ها گزارش کرده بود که بلیط رفت و برگشت سفر هوایی به عراق دو میلیون و 600 هزار تومان خریداری شده که از مردم تقاضا دارم در صورت خرید بلیط به این قیمت، تصویری از بلیط به همراه شکایت مکتوب را به اداره تعزیرات استان مربوطه بدهند تا رسیدگی شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس