کد خبر 638504
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

شنیده‌ها حاکیست پای یکی از وارد کنندگان بزرگ خودرو به زودی به دادگاه باز خواهد شد.

به گزارش مشرق، چندی قبل بود که خبری بر روی برخی خروجی‌ها قرار گرفت مبنی بر آنکه یکی از شرکت‌های واردات خودرو های لوکس در سایت شرکتش از واژه اسرائیل استفاده کرده است و به این شکل به این رژیم منحوس جعلی اعتبار بخشیده است.

همان زمان بود که یکی از کارشناسان حوزه ثبت شرکت‌ها در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها درباره به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیست توسط برخی شرکت‌های ایرانی گفت: براساس قانون شرکتهایی که در حوزه سرزمینی ایران فعالیت می کنند باید به قوانین کشورمان پایبند باشند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نشناخته و هیچ یک از شرکتهایی هم که در این حوزه سرزمینی کار می‌کنند نباید آنرا به رسمیت بشناسند.

این کارشناس حوزه ثبت شرکتها گفت: اگر مدارک و مستندات به رسمیت شناخته شدن رژیم غاصب صهیونیست به مراجع ذی صلاح ارائه شود به طور قطع آن مراجع می‌توانند در صلاحیت این شرکت تجدید نظر کرده و موجوز فعالیت آن را باطل کنند.

در همین رابطه شنیده شده که نهادهای نظارتی و همچنین مبارزه با قاچاق کالا اخیرا فعالیت‌های این شرکت واردات خودرو را همچون سایر مجموعه‌ها زیر نظر گرفته و در حال رصد فعالیت‌های آن هستند.

گفته می‌شود سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین ستاد مبارزه با قاچاق کالا ارز از مدتها پیش نسبت به فعالیت‌های این شرکت حساس شده و در حال بررسی آن هستند.

همچنین اخیرا یکی دیگر از شرکت‌های واردات خودرو  از این شرکت شکایت کرده است.

حالا با مجموع قرائن و شواهد موجود باید منتظر ماند و دید چه زمانی پای مدیر عامل این شرکت به محاکم قضایی باز شده و دستگاه قضا با آن چه برخوردی خواهد کرد.


منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس