کد خبر 652763
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

رئيس پليس آگاهی ایلام از استقرار گشت های نت بوک در پايانه مرزی مهران و ايست و بازرسی در شهرهای منتهی به مهران با هدف پيشگيری از سرقت خودرو زائران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا گوهری، اظهار داشت: تیم های تخصصی پلیس آگاهی با استقرار در شهر و پایانه مرزی مهران از وقوع جرایم پیشگیری خواهند کرد.
 
وی با اشاره به استقرار سه تیم نت بوک در پایانه مرزی مهران گفت: تیم های گشت نت بوک در پارکینگ ها و سطح شهر مهران گشت زنی کرده و نسبت به شناسایی خودروهای سرقتی اقدام خواهند کرد.
 
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: اکیپ های نت بوک پلیس راه همچنین در گلوگاه های ورودی و خروجی استان در شهر های چرداول ، ایلام ، دهلران ، ملک شاهی و مهران نیز مستقر می شوند.
 
این مقام مسئول در ادامه از استقرار گشت های پیاده پلیس آگاهی با هدف پیشگیری از جیب بری در پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: گشت DVi نیز به منظور بررسی صحنه های احتمالی جرایم در پایانه مرزی مهران مستقر خواهد شد.
 
وی به زائران حسینی توصیه کرد: از پارک خودرو در محل های خلوت و نامطمئن خودداری کرده و خودروی خود را در پارکینگ هایی که توسط شهرداری مشخص شده است پارک کنند.
 
سرهنگ گوهری همچنین از زائران خواست در ازدحام جمعیت و هنگام اقامه نماز و استفاده از سرویس های بهداشتی ضمن نگهداری از ساک و کیف های دستی خود مراقب سارقان و جیب برها باشند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس