کد خبر 651583
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

یک منبع نظامی در یمن گفت: جنگنده های متجاوز عربستان دیروز (جمعه) به بمباران مناطق غیرنظامی یمن ادامه دادند.

 به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، منبع نظامی افزود: جنگنده های عربستان دیروز در هشت نوبت منطقه 'جبل النبی شعیب' در استان صنعا را بمباران کردند.

به گفته این منبع، جنگنده های عربستان همچنین در دو نوبت منطقه 'الحمراء' در شهر 'همدان' و دو نوبت منطقه 'بنی بارق' در استان صنعا و سه نوبت فرودگاه 'الحدیده' را بمباران کردند.

نیروی هوایی متجاوز عربستان چندین منطقه و شهر در استان 'صعده' را هدف حمله های خود قرار داد و در دو نوبت پمپ بنزین شهرک 'آل عقاب' و منطقه 'الحمزات' در شهر 'سحار' و پمپ بنزین شهر'نسرین' را بمباران کرد.

بر اساس این گزارش، جنگنده های عربستانی در سه نوبت مناطق 'الصوح'، 'وادی ابو جباره' و 'الفرع' در شهر 'کتاف' را هدف قرار داده و دو بار بزرگراه شهر 'رازح' را بمباران کردند.

این منبع افزود: توپخانه عربستان نیز با حمله به مناطق مختلف شهر 'منبه' در استان صعده، در دو نوبت 'جبل الدود' و 'وادی جاره' در جیزان یمن را هدف حمله های خود قرار داد.

جنگنده های متجاوز عربستان با حمله به یک مزرعه در شهر 'الوازعیه' و شبکه مخابرات منطقه 'الزهاری' در 'المخا' و منطقه 'کهبوب' در استان 'لحج' خسارات زیادی به این مناطق وارد کردند .

عربستان از 20 ماه قبل تاکنون یمن را مورد تجاوز زمینی، هوایی و دریایی قرار دارد و بیش از 10 هزار غیرنظامی یمنی را کشته و هزاران نفر دیگر را زخمی کرده است .

در ماههای اخیر جنگنده های عربستان و متحدانش در حمله به یمن، زیرساختهای این کشور را هدف قرار داده اند .
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس