شیخ خالد موسی عضو مجمع علمای یمن گفت: احتمال حمله مزدوران سعودی به مکه مکرمه وجود دارد.

به گزارش مشرق، شیخ خالد موسی در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم از صنعا درباره حمایت شورای علمای یمن از ارتش و کمیته های مردمی این کشور گفت: علمای یمن در چارچوب حمایت از ارتش و کمیته های مردمی این کشور همایش تاریخی در صنعا برگزار کردند.

برگزاری این همایش در تاریخ یمن و جنگ تحمیلی علیه این کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. علمای یمن این پیام را مخابره کردند که تجاوز آمریکا و عربستان سعودی در یمن به شکست انجامیده است.

علمای یمن همچنین دروغ پردازی های عربستان سعودی را برملا و تاکید کردند این رژیم پیراهن خونین عثمان را بلند و به دروغ ادعا کرده که ارتش یمن مکه مکرمه را هدف قرار داده است. علمای یمن حق دارند کلام به حق خود را بیان و فتنه را نابود کنند.

امروز آل سعود یک رژیم شیطانی و مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی است و با سوء استفاده از وجود مقدسات اسلامی در خاک عربستان، ملت های عربی و اسلامی را هدف قرار داده است. علمای یمن تاکید می کنند ملت و ارتش یمن هرگز مقدسات اسلامی را هدف قرار نمی دهند و حتی به این مسئله فکر نمی کنند.

ما نگرانیم که مزدوران سعودی مکه را هدف قرار دهند و سپس به دروغ، ایران و یمن را به دست داشتن در این حمله متهم کنند. وی در پاسخ به این سوال که علمای کدامیک از استان های یمن در مراسم صنعا حضور داشتند،

افزود: علمای استان های صنعا،اب،حدیده و عدن در این مراسم حضور داشتند. همچنین نمایندگانی از گروه های سلفی و صوفی و اخوان المسلمین و زیدیه مخالف با تجاوزگری سعودی در این مراسم حضور یافتند. این مراسم پیام سنگینی برای رژیم آل سعود داشته است.

رئیس مجمع علمای یمن گفت برای برملا کردن دروغ های رژیم آل سعود با الازهر و علمای جهان اسلام نامه نگاری خواهد کرد و از آنان می خواهد که به یمن سفر کنند و از جنایات سعودی ها در این کشور مطلع شوند و فریفته دروغ های سعودی ها نشوند.

تا این لحظه نامه هایی به مصر، مغرب و تونس ارسال شده است. علمای یمن بر این مسئله تاکید کرده اند که ارتش یمن به اصول اخلاقی پایبند است و هرگز مناطق غیر نظامی را هدف قرار نمی دهد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    3 0
    آل سقوط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس