دونالد ترامپ که همزمان با اوباما برای تبلیغ به فلوریدا رفته می‌گوید بهتر است رئیس‌جمهور آمریکا به جای تبلیغات برای هیلاری کلینتون، در کاخ سفید بنشیند و به امور مردم کشورش بپردازد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» گزینه جمهوریخواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری امسال آمریکا،‌ در سخنرانی تبلیغاتی امشب خود، از تلاش «باراک اوباما» رئیس‌جمهور این کشور برای به کرسی نشاندن هم‌حزبی‌اش «هیلاری کلینتون» انتقاد کرد.

بر اساس گزارش سی‌ان‌ان، ترامپ که برای تبلیغات به «جکسون‌ویل» در ایالت فلوریدا رفته بود، در خلال سخنرانی گفت که در حین پیاده شدن از هواپیمایش، ایرفورس‌وان یا همان بوئینگ 747 مخصوص جابجایی رئیس‌جمهور آمریکا را در فرودگاه دیده است.

ترامپ با ادبیات خود از اوباما به خاطر سفرهای متعدد و تبلیغ برای هیلاری کلینتون انتقاد کرد و گفت که بهتر است به دفتر خود بازگردد و به اداره امور کشور بپردازد.

دونالد ترامپ گفت: « .... (اوباما) به جای تبلیغ برای حقه‌باز، به امور کهنه‌سربازان بپردازد.»

دونالد ترامپ که هیلاری کلینتون را به خاطر دروغ‌گویی‌های متعددش حقه‌باز می‌خواند، به ماجرای بررسی پرونده استفاده هیلاری از ایمیل شخصی در دوره تصدی پست وزارت خارجه هم انتقاد کرد و گفت که اوباما برای کسی تبلیغ می کند که پرونده قضایی‌اش باز و در حال بررسی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    عجب شیر تو شیریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس