«نیروهای امنیتی سه درصد» و «سوگندبانان» طی هفته گذشته تمرین‌های بسیار سخت و حرفه‌ای جنگ‌های خیابانی و عملیات‌های چریکی را پشت سر گذاشته‌اند و آمادگی خود را برای شکست احتمالی ترامپ اعلام کرده‌اند.

سرویس جهان مشرق - با تداوم یافتن سیرک مضحک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016، مردم این کشور به دو دسته تقسیم شده‌اند و شکاف را به وضوح می‌توان در مردم آمریکا دید. به جرات می‌توان 2016 را سال بی‌خردی آمریکا دانست. اخیرا دانلد ترامپ جهت جلوگیری از هرگونه تقلب در انتخابات از سوی رقیب، دعوت به مراقبت از رایانه‌های ثبت رای کرده و گروهک شبه‌نظامی موسوم به «نیروهای امنیتی سه درصد» تشکیل یافته است. این اقدام را می‌توان بخشی از این معمای بزرگ هرج و مرج دانست که اکنون آمریکا به شدت درگیر آن شده و مورد تمسخر جامعه‌ بین‌المللی قرار  گرفته است.
 
مامور اسبق اطلاعاتی: آمریکا آشفته است
 
پایگاه تحلیلی «فری تاوت پروجکشن» در گزارش اخیر خود به قلم «مت آگوریست» -مامور سابق آژانس اطلاتی NSA- در رابطه با روزهای منتهی به انتخابات سراسری در انتخابات ریاست جمهوری، اینچنین نوشت: «مردم آمریکا خود را برای ارائه رای به یکی از دو نامزد انتخاباتی آماده می‌کنند؛ یکی از آنها یک تاجر متمولِ الکی‌خوشِ لاف‌زنِ الله‌بختکی‌وار است و دومی یک جنایتکار جنگی تحت امر بنیادهای «سوروس» و «روچیلد». مردم آمریکا که قادر به انتخابات نفر سوم نگردیدند، مجبورند که بین این دو ابلیس یکی را به اجبار انتخاب کنند».
 
آگوریست ادامه داد: «وقتی که نیروی شبه‌نظامی باید مال و جان و ناموس مردم یک کشور باشد، شبه‌نظامیان ترامپ خود را برای درگیری در صورت تقلب از سوی کلینتون و در نتیجه به خطر انداختن امنیت کشور و مردم آماده می‌کنند. هم‌اکنون ایالت جورجیا میزبان گروهک شبه‌نظامی حامی ترامپ به نام «نیروهای امنیتی سه درصد» است که کمپ تمرین و آموزش برای مواجهه با هر اتفاق بد در روز 8 نوامبر را ایجاد کرده‌ است. «کریس هیل» ملقب به «خونریز» که رهبر این گروهک است، خود را قربانی 8 سال کوتاهی و بی‌لیاقتی اوباما می‌داند و معتقد است که این آخرین فرصت برای نجات آمریکا از سقوط به دره نابودی است. در حالی که بسیاری از کارشناسان، آمریکای ترامپ را یک آمریکای آشفته پیش‌بینی کرده‌اند، اعضای این گروهک به شدت نظری مخالف این نظر را دارند».
 
این مامور سابق اطلاعاتی افزود: تکلیف هیلاری که مشخص است و موضع خود نسبت به خلع سلاح‌ کردن مردم آمریکا را اعلام نموده است. او به شدت مخالف فروش اسلحه در داخل کشور است. اما هواداران دانلد ترامپ باید هوشیارتر باشند. چرا که نامزد جمهوریخواه تا همین اواخر با فروش سلاح در داخل کشور مخالف بود و قطعا به این دیوار ترک‌خورده که موضعش در قبال فروش اسلحه در داخل کشور بیشتر مصرف داخلی دارد نباید تکیه زد. علاوه بر این، شاید بسیج نیروی مردمی در مقابل حملات تروریستی آن هم در مواقعی که ارتش آمریکا نیاز دارد توجیه داشته باشد اما در یک انتخابات به سود یکی از طرفین، چیزی مضحک و کاملا مغایر با قانون اساسی این کشور است.
 
این حامیان ترامپ مدعی هستند که با استناد به متمم دوم قانون اساسی خواهان این اقدام شده است. طبق متمم دوم «داشتن یک نیروی نظامی مردمی برای امنیت یک کشور آزاد ضروری بوده و حق مردم برای حمل و نگهداری اسلحه محترم شمرده می‌شود». اما به نظر نمی‌رسد که بتوان توجیه این دسته از حامیان ترامپ از قرائت درست متمم دوم را قبول کرد. در هیچ کجای تاریخ انتخابات آمریکا، هیچکدام از طرفین انتخابات چنین اقدامی را صورت نداده است و عجیب آنکه چرا قانونگذاران این کشور، سکوت پیشه کرده‌اند؟!
 
 
 
رهبر شبه نظامیان: خواهم کشت و ممکن هم هست که کشته شوم
 
هیل در گفتگو با خبرنگار رویترز در این رابطه اظهار داشت: «من کاملا آماده‌ام که در کنار برادران هموطنم مبارزه کنم و از بی‌دفاع بودن آنها دفاع کنم. در این راه مبارزه خواهم کرد، خواهم کشت و ممکن هم هست که کشته شوم. ترامپ یا متمم دوم را قبول دارد و یا نه؛ در هرصورت مهم نیست؛ ما کارمان ارا انجام می‌دهیم».  اعضای گروهک شبه‌نظامی مذکور اعلام کرده‌اند که در قدم اول هیچ اقدامی بر علیه امنیت کشور نمی‌کنند و تنها دلیل مسلح شدنشان، دفاع از اعتراض‌کنندگان حامی ترامپ در صورت بروز تقلب از سوی هیلاری کلینتون خواهد بود. هم‌اکنون مردم آمریکا در یکی از بدترین دوران‌های سیاسی خود سیر می‌کنند. دو نامزد انتخاباتی پیش رو دارند که بسیار نامطلوبند و ناگزیر از انتخاب یکی از آنها هستند.
 
آگوریست نوشت: چیزی که واضح و مبرهن است تقلب در انتخابات آمریکاست. تجربه سالیان و گزارشات و مستندات متعدد نشان داده که آنها چندان ابایی هم از مطرح شدن این موضوع در سطح بین‌الملل ندارند. این پارادایم دو حزبی متعفن که سالهاست یقه مردم این کشور را گرفته، برای عروسک‌گردان‌های پشت صحنه همه چیز است.
 
{$sepehr_media_1841320_400_300}
 
خبرگزاری رویترز هم در گزارش مفصل خود از تمرین در کمپ‌های تحت رهبری شبه‌نظامیان حامی سخن گفت. «جاستین میشل» در گزارش خود خبر از تمرین شلیک دقیق، تمرین تک‌تیراندازی و نبرد تن به تن داد. وی در ادامه نوشت: «اوضاع آمریکا را اصلا مساعد نمی‌بینم. اتفاقات خبر از یک اغتشاش دست‌کم چند روزه در صورت عدم پیروزی ترامپ می‌دهد. پیش از این هم در سال 1995 در پی بمبگذاری در یک ساختمان دولتی و کشته‌شدن 168 نفر، گروهک شبه‌نظامی برای تامین امنیت منطقه اوکلاهما و مردمش تشکیل شد اما با افزوده شدن بر تعداد این افراد در طی سالهای اخیر و بروز درگیری بین آنها و نیروهای دولتی و پیش‌روی تا حد دست‌درازی به برخی اموال دولت، باعث اعمال محدودیت‌های شدید از سوی دولت اوباما بر علیه آنها شد. 
 
سوگندبانان: اگر لازم باشد با سیستم حکومتی وارد جنگ می‌شویم
 
«سوگندبانان» نام گروهی است که در جریان اعتراضات و درگیری‌های «فرگوسن» در سال 2014، تا جایی که توانستند به معترضین کمک کردند. هفته پیش از هواداران ترامپ خواستند که تماما و در هر جا مراقب تقلب در انتخابات باشند. اعضای این گروه از مردم آمریکا خواسته‌اند که با رای ندادن به کلینتون از حقوق فردی خود دفاع کنند. رهبر گروه چند صد نفری «نیروهای امنیتی 3 درصد» که دارای تمایلات وطن‌پرستانه شدید است، علت نامگذاری خود را الهام گرفتن از این قضیه که فقط 3 درصد از مردم آمریکا در جنگ انقلاب آمریکا شرکت کردند اعلام کرد. سوگندبانان و سه درصدی‌ها اعلام کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی اجازه خودنمایی به سیستم حکومتی در پی اعتراضات مردمی در پی شکست ترامپ را نمی‌دهند و اگر هیلاری کلینتون رییس‌جمهور شود و بخواهد که قانون منع فروش سلاح را لغو نماید، وارد مقابله مسلحانه با دولت وی می‌شوند.
 
 
 
میچل در ادامه نوشت: «ظاهرا اوضاع اصلا در آمریکا مساعد نیست. طی چند هفته اخیر تعدادی از حامیان سرشناس ترامپ عملا و رسما نظام حکومتی آمریکا را تهدید به خشونت در صورت عدم پیروزی ترامپ کرده‌اند. بطور نمونه، «جو والش» نماینده ایالت ایلینوی اخیر اعلام کرده که در صورت شکست ترامپ، مجبور است تفنگش را به دست بگیرد. کار به جایی رسیده که «وین روت» مفسر محافظه‌کار چند رو ز پیش در بین هواداران ترامپ در لاس وگاس عملا از آرزوی مرگ هیلاری کلینتون سخن گفت».
 
 
 جو والش
 
 
 
 
 وِین روت
 
 به گزارش رویترز، گروهکهای «سه درصد» و «سوگندبانان» طی هفته گذشته تمرین‌های بسیار سخت و حرفه‌ای جنگ‌های خیابانی و عملیات‌های چریکی را پشت سر گذاشته‌اند و هر گونه آمادگی خود را برای مواجهه با نظام حکومتی در صورت برخورد با تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم در پی شکست ترامپ اعلام کرده‌اند. کارشناسان، به هیچ عنوان نگاه خوشی به روزهای آینده در صورت شکست دانلد ترامپ ندارند. آیا با پیروزی هیلاری کلینتون، باید نظاره‌گر یک اغتشاش و یا فراتر از آن یک جنگ داخلی در آمریکا بود؟
 
منابع:
 
http://www.reuters.com/article/us-usa-election-militia-idUSKBN12X11R
 
http://thefreethoughtproject.com/armed-militias-preparing-violence-clinton-wins-stolen-election

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-elections/us-election-hillary-clinton-victory-donald-trump-armed-group-militia-3-per-cent-security-force-a7393556.html

http://www.zerohedge.com/news/2016-11-03/armed-militias-are-preparing-violence-case-stolen-election

http://www.inquisitr.com/3671517/make-america-violent-again-pro-trump-militias-prepare-for-war-if-clinton-steals-election

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    بهرام که گور می گرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    هیچ اتفاقی نمیافته شعور سیاسی مردم امریکا بالاست مثل اصلاح طلبان ما نیستند...ک مغازه خانه و جان مال مردم ب اتش بزنن..بعد مدعی درستکاری روشنفکری و فهم در دمکراسی باشتد!!!
  • رزمنده ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    خدا را شکر آه مظلومان خاور میانه دامن آمریکا را گرفت ان شاالله بجون هم بیفتند
  • scorpion ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    بدرک بزار اینقدر تز همدیگه بکشن تا همشون تموم بشن
  • حسین ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    امیدوارم همون مشکلاتی که به نا حق آمریکا و انگلیس به ما تحمیل کردند سال ۸۸ همون بلا این دفعه به حق سر خود حکومت آمریکا و انگلیس بیاد. ترامپ بگه رای نیاوردم بیریزید تو خیابونها و هیلاری هم یه دفعه بره وسط واشنگتن ساندویچی‌..........
  • ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    امریکا خیلی زود به سرنوشت شوروی دچار میشه. زودتر از اونی که عوامل وطن فروش داخلی فکرش رو هم بکنند
  • احسان1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    اللهم اشغل الظالمین باالظالمین!
  • پويا ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    و مكروا و مكر الله و الله خير الماكرين((((نيرنگ زدند و خدا هم جزاي نيرنگاشان را داد ، و خدا بهترين جزا دهنده نيرنگ زنندگان است))) خدا داره بلايي كه سر ايران در فتنه 88 آوردند خوب داره توي كاسشون ميذاره
  • آرش ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    ألکی دلتون و صابون نزنید ! هیچ اتفاق خاصی نمیوفته ! بالاخره یکی از اینا پیروز میشه ، ویکی هم بش تبریک میگه ! پس خوش خیالی نکنین !
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    مرد باشید وقتی انتخابات تموم شد و اتفاقی هم نیفتاد همین مقاله رو بگذارید تا یک کم به مقاله و کامنتای زیرش بخندیم ! اگه من اشتباه کرده بودم به همراه شما به کامنت خودم خواهم خندید و تاسف خواهم خورد . قبول ؟
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    اگر شعور سیاسی شون بالا بود وقتی برای انتخاب دو گزینه دارند که خودشون معترفند یکی از یکی بدتر و فاسد ترن تو انتخابات شرکت نمیکردند
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    چون رسانه ها دستشونه چنین اتفاقی نخواهد افتاد
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    ترامپ 10 میلیارد دلار ثروت داره که تو همین سیستمی که ازش انتقاد میکنه بدست آورده پس هیچوقت به دنبال بی ثباتی نخواهد بود.خواهشا چاپ کنید
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    چه سیرکی بشه
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    همش فیلمه داداش..
  • شوش ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    به به دارم کیف میکنم ای کاش قضایایی مثل قضایای سال 88 تو آمریکا اتفاق بیفته چه شلم شوربایی بشه
  • حسام ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    شعور سیاسیشون بالا بود که این همه جنگ و خونریزی نمیکردن ،سوریه،فلسطین،سیاه پوستا،زندان گوانتانامو ! البته باید به شعور شما شک کرد
  • حسين ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    از اين كشور عوام فريب هر چه بگويي بر مي‌آيد از كجا معلوم اين هم بازي جديدي نباشد به مثابه انفجار برج‌هاي دو قلو كه اين خودزني‌ها براي مشغول كردن افكار عمومي براي توجيه عمل كثيف ديگرشان باشد. خدا به خير كند. در هر حال ما اين نفرين معصوم را زمزمه مي‌كنيم كه: «اللهم اشغل الضالمين بالضالمين» افسوس از اينكه اكنون به خاطر كج فهمي‌هاي يك گروه «وهابيت» مسلمانان به جان هم افتاده‌اند.
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    به نظر میرسد آمریکا هم نیاز به شورای نگهبان و مجلس خبرگان دارند.قابل توجه همه مردم فهیم ایران.تصور کنید با این همه دشمن و سعی در نفوذ و ...شورای نگهبان هم نباشد.آیا در مرام و مسلک ما ایرانی ها این وجود دارد که فرضا از بین ترامپ و کلینتون برویم و به یکی رای بدهیم؟ این که رهبر عزیز ما نظارت استصوابی را حمایت از رای مردم و حق الناس عنوان میفرمایند به این دلیل است.چند نفر از ما به دلیل عدم کاندیدای صالح از رای دادن و حق رای خودمان منصرف میشویم؟؟؟یعنی حق الناس..یادم هست که در گذشته نزدیک .دلسوزی از ایران عزیز در سخنرانی خود به وضوح عنوان داشتند که یا ایران باید آمریکا شود که محال است و یا آمریکا باید جمهوری اسلامی شود که حتمی ست. اللهم عجل لولیک الفرج .
  • سرور ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    من قول می دهم بازنده تبریک نخواهد گفت. البته به این تندی ها هم فکر می کنیم نیست، گرگها گوشت هم را نمی خورند.
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    درسته، هیچ اتفاقی نمیافته اما به عدم وجود شعور سیاسی در آمریکا!
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    "ظالم"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس