نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی شهر دنور، از «احمقانه» بودن رهبری این کشور در مسائل اقتصادی، سیاست خارجی و امنیتی سخن گفت و به آمریکایی‌ها درباره ریاست جمهوری هیلاری کلینتون هشدار داد.

 به گزارش مشرق، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با حضور در شهر دنور ایالت کلرادو در جمع حامیانش سخنرانی کرده است.

دونالد ترامپ در ادامه مبارزات انتخاباتی خود، برای اطمینان از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خود را به ایالت کلرادو رسانده و در جمع حامیانش سخنرانی ترتیب داده است.

او در حالی که ساعت به وقت محلی دنور در کلرادو حول و حوش 10 شب است، در جمع حامیانش حضور یافته و سخنرانی کرده است.

نامزد جمهوریخواه با حملات به رقیب دموکراتش، بار دیگر موضوع ایمیل‌های هیلاری کلینتون و «جرم» او در ارتباط با این قضیه را پیش کشید.

ترامپ با هشدار درباره ریاست جمهوری کلینتون گفت که اگر چنین شود «ما رئیس‌جمهوری خواهیم داشت که تحت اعلام جرم و کیفرخواست مجرمانه قرار دارد».

او با هشدار به سیاست‎‌ها و مواضع دولت باراک اوباما و کلینتون در موضوعاتی از قبیل سیاست پذیرش مهاجران سوری، به آمریکایی‌ها هشدار داد: «برای حفاظت از خانواده‌هایتان، من فکر می‌کنم شما باید به دونالد ترامپ رای دهید».

ترامپ بار دیگر با اشاره به جانبداری همه جانبه رسانه‌های آمریکایی از هیلاری کلینتون، تاکید کرد که آنها حتی هیچ اشاره‌ای به حضور گسترده مردم در تجمعات نامزد جمهوریخواه نمی‌کنند.

نامزد جمهوریخواه در کلرادو گفت که رسانه‌های طرفدار کلینتون نمی‌توانند جلوی او و حامیانش را بگیرند چرا که «من نماینده شما مردم هستم».

او در بخش دیگری از سخنرانی خود، مواضع رهبری دولت آمریکا در موضوعات مختلفی از قبیل مسائل اقتصادی و سیاست خارجی و امنیتی را «احمقانه» توصیف کرد.

ترامپ به حامیانش قول داد، اگر رئیس‌جمهور شود مانع آن خواهد شد که کشورهایی چون چین، «پول و مشاغل» آمریکایی‌ها را از آنها بگیرند.

او سپس اشاره‌ای به مواضع اوباما و کلینتون در پذیرش مهاجران سوریه در آمریکا داشت و به شدت با این اقدام مخالفت کرد.

ترامپ درباره کلینتون هشدار داد که سیاست او برای پذیرش تعداد بیشتری از مهاجران سوری، سبب افزایش ناامنی و حملات تروریستی در آمریکا خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس