کد خبر 649146
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

مدافع اسبق قرمزها در مصاحبه جنجالی خود گفت: رونالدو تنها به جایزه فردی فکر می‌کند و موفقیت تیم برایش اهمیت ندارد.

به گزارش مشرق، اسطوره تیم قرمزها که اکنون کارشناس اصلی شبکه تلویزیونی «اسکای‌اسپورت» است مصاحبه بحث‌برانگیزی درباره برنده سه توپ طلای فیفا با روزنامه «دیلی‌میل» انگلیس کرده است.

جیمی کرگر درباره فوق‌ستاره فوتبال دنیا اظهار داشت: رونالدو شیفته جوایز فردی است و احساس می‌کنم کسب توپ طلا برایش از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ارزشمندتر است.

مهاجم 31 ساله رئال‌مادرید با انجام کاری عجیب مورد انتقاد مطبوعات قرار گرفت.

در بازی گذشته کهکشانی‌ها در حالی که رئال با بیلبائو یک یک مساوی بود موراتا در دقیقه 83 گل برتری سفیدپوشان را به ثمر رساند. رونالدو در حرکتی غیرقابل باور دستش را به نشانه آفساید بالا برد تا گل هم‌تیمی مورد پذیرش قرار نگیرد.

البته عده‌ای معتقدند که برای خوشحالی گل دستش را بالا برد و نمی‌توان وی را متهم کرد.

کارشناس اسکای در این زمینه گفت: نمی‌توانستم جلوی خنده‌ام را بگیرم. درست است که بازیکنان دیگر به اشتباه تفسیر شدن این حرکت اشاره کردند اما یک بار دیگر نگاه کنید. خنده دار است.

وی ادامه داد: دقیقا فرق مسی و رونالدو در اینجا مشخص می‌شود. خوشحالی او را زمانی که سوارز، نیمار یا هر کس دیگر گل می‌زند مشاهده کنید.   

کرگر در پایان صحبتش تصریح کرد: فوتبالیست‌های زیادی در جهان بودند و هستند که به جوایز فردی برایشان بیشتر اهمیت دارد. اما فلسفه فوتبال چیز دیگری است. تلاش تیمی مهمترین اصل این بازی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس