کد خبر 649208
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

دیدارهای دهمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خارج از خانه منچسترسیتی و توقف منچستریونایتد در خانه ادامه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس، امشب(شنبه)، پنج بازی برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی در خانه وست‌بروموویچ با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید.

دو گل نخست آبی‌پوشان منچستر را سرخیو آگوئرو در دقایق 19 و 28 و دو گل آخر این تیم را هم ایلکای گوندوگان در دقایق 79 و 90 به ثمر رساند. با سه امتیاز این بازی منچسترسیتی 23 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهترش، صدر جدول را از آرسنال گرفت.

منچستریونایتد اما در ورزشگاه اولدترافورد برابر برنلی به تساوی بدون گل بسنده کرد که در پایان نیمه اول این بازی ژوزه مورینیو به دلیل اعتراض به داور از کنار زمین اخراج شد و به سکوها فرستاده شد.

این چهارمین بازی متوالی شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس از تاریخ سوم مهر است که نمی‌تواند حریفانش را در لیگ برتر شکست بدهد. شیاطین سرخ با این نتیجه 15 امتیازی شدند و در رده هشتم جدول قرار گرفتند.

در دیگر بازی مهم امشب لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان تاتنهام بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

امشب همچنین واتفورد با یک گل از سد هال‌سیتی گذشت و میدلزبورو با 2 گل بر میهمانش بورنموث را شکست داد.

در آخرین بازی امشب از هفته دهم لیگ برتر، لیورپول از ساعت 20 میهمان کریستال پالاس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی‌ رقابت‌های تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال هر دو با 23 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب اول و دوم هستند و لیورپول 20 امتیازی سوم است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس