کد خبر 651153
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

در حالیکه تا مدتی قبل همه از بخت بالای رونالدو برای فتح توپ طلا صحبت می کردند، حالا از نگاه نشریات ایالت کاتالان، مسی نیز شانس زیادی برای بردن این عنوان دارد.

به گزارش مشرق، بعد از اینکه کریستیانو رونالدو نیمه اول سال را بسیار خوب و با کسب افتخارات زیادی در عرصه ملی و باشگاهی گذراند، در نیمه دوم سال اوضاع مطابق میل این ستاره گلزن پیش نرفت و حالا نشریا وابسته به بارسلونامعتقدند با این روال، احتمالا مسی فاتح جایزه توپ طلا خواهد شد.

بعد از کمک به رئال مادرید برای کسب یازدهمین عنوان قهرمانی در اروپا در ماه می، کریس رونالدو در قامت کاپیتان تیمش موفق شد یورو 2016 را نیز فتح کند که نقش وی با زدن 3 گل و رهبری تیمش در بازی ها غیرقابل انکار بود.

در سال جدید، جایزه مرد سال فیفا و توپ طلا از یکدیگر تفکیک شده است و مانند گذشته، برنده جایزه توپ طلا را روزنامه نگارانی از سراسر دنیا انتخاب خواهند کرد که نشریه فرانس فوتبال برگزاری آن را بر عهده خواهد داشت.

در حالیکه تا مدتی قبل، به علت توفیق رونالدو در کسب عناوین قهرمانی متعدد و همچنین گلزنی های بی شمار، بخت اول فتح این جایزه بود، حالا لیونل مسی با درخشش در روزهای اخیر و گلزنی های فراوان می تواند رقیب سرسختی برای کریس رونالدو لقب بگیرد و حالا رسانه های کاتالانی معتقدند که شانس لیونل مسی برای فتح توپ طا از رونالدو بیشتر است و او می تواند خود را برای کسب ششمین توپ طلای دوران بازیگری و ثبت رکوردی دست نیافتنی آماده کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس