معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فعالیت‌های انتخاباتی و ریاست جمهوری دوازدهم از اواخر آذر و اوایل دی ماه آغاز می‌شود و پیشنهاد داده‌ایم که یک‌سوم انتخابات الکترونیکی برگزار شود.

به گزارش مشرق، محمدحسین مقیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آمدن جنتی وزیر سابق ارشاد به وزارت کشور به عنوان معاون سیاسی اطلاعی ندارم و این موضوع را از رسانه‌ها شنیدم.

وی با تأکید بر اینکه هر کسی را وزیر کشور تشخیص دهد به عنوان معاون سیاسی انتخاب می‌کند، عنوان کرد: حضور جنتی در وزارت کشور در صورت صحت یک فرصت است و ما خوشحال می‌شویم.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه تا امروز همه اعضاء و گروه‌های سیاسی فعالیت خود را انجام می‌دهند، گفت: فعالیت‌های انتخاباتی و ریاست جمهوری دوازدهم از اواخر آذر و اوایل دی ماه آغاز می‌شود و پیشنهاد داده‌ایم که یک‌سوم انتخابات الکترونیکی برگزار شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    0 0
    بعنوان کارشناس امنیتی کامپیوتر ( سی سال تجربه) ماشین های ثبت رای ذاتاً برای تقلب بوسیله غرب ساخته شده تا انتخابات کشور هارا بدلخواه میل گدخدا عوض کنند. هر کسی این پیشنهاد را بکند باید مقامات امنیتی زیر سوال برده و تحقیقات کسترده انجام دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس