سخنگوی وزارت کشور از برگزاری اولین جلسه رسمی مسئولان ستاد انتخابات کشور با اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش مشرق، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از برگزاری اولین جلسه رسمی مسئولان ستاد انتخابات کشور با اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در عصر امروز خبر داد.

وی در تشریح این نشست افزود: در این نشست مشترک مسئولان ستاد انتخابات و اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در خصوص مسائل مربوط به انتخابات سال آتی شوراهای شهر و روستاها تبادل‌نظر کرده و هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفت.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: مقرر شد که این جلسات مشترک هر دو هفته یک بار به منظور ایجاد هماهنگی‌ بیشتر و تبادل نظر بین مجریان و ناظران برگزار شود. همچنین جدول زمان‌بندی اقدامات قانونی که هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات و وزارت کشور می بایست انجام دهند مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

سامانی درباره مذاکرات انجام شده پیرامون الکترونیکی شدن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: مقرر شد که به منظور تمام الکترونیکی شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 تیم مشترک کاری از سوی وزارت کشور و هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل و بررسی‌های خود را انجام داده و نتیجه آن را در جلسات آتی اعلام کنند.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استانها در پاسخ به این سؤال که به چه میزان احتمال دارد انتخابات 96 شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی برگزار شود، گفت: احتمال برگزاری الکترونیکی انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار زیاد است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس