کد خبر 646590
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

پس از پایان فرصت سه روزه آتش بس در حلب و آغاز 24 ساعته وقت اضافه، برقراری یا پایان آتش بس در این شهر از شامگاه شنبه در هاله ای از ابهام است.

 به گزارش مشرق، درحالی رسانه های محلی در حلب از پایان آتش بس از ساعت 20 روز شنبه خبر می دهند که هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.

این خبر از شامگاه شنبه به صورت گسترده در فضای مجازی سوریه منتشر شد و با انتشار تصاویری از کاروان گسترده تجهیزات و نظامیان ارتش سوریه که به سوی حلب در حرکت بودند، همراه بود.

در ساعت های پایانی شنبه شب برخی رسانه از درگیری شدید ارتش سوریه با گروه های تروریستی در منطقه صلاح الدین و حمله توپخانه ای ارتش این کشور به تروریست ها در این منطقه خبر دادند.

شبکه اخبار حلب نیز اعلام کرد که هواپیماهای جنگی ارتش سوریه مواضع تروریست ها در حومه جنوبی حلب را به شدت بمباران کرده است.

بمباران تجهیزات و محل تجمع تروریست ها در پروژه هزار و 70 واحدی حلب و خان طومان و العامریه در جنوب غرب این شهر نیز از دیگر اخبار میدانی حلب بود.

روزنامه الوطن سوریه نیز روز یکشنبه به نقل از منابع خود از پایان آتش بس در حلب خبر داد.

این روزنامه اضافه کرد: ارتش سوریه و نیروهای پشتیبان عملیات خود را در جبهه های مختلف حلب مانند الشیخ سعید در جنوب، بعیدین در شمال شرقی و مدرسه حکمه و پروژه هزار و 70 واحدی در جنوب غرب این شهر از سرگرفتند.

خمپاره ها و موشک های تروریست ها نیز مانند روزهای گذشته در چند منطقه حلب از جمله الشهبا، دوارالسلام، محله الفرقان، المحافظه و المیدان حلب سقوط کرد.

در اثر این حمله های خمپاره ای و موشکی یک کودک 7 ساله سوری در منطقه خیابان بارون در غرب حلب کشته شد.

برغم وجود خبرهای غیررسمی از پایان آتش بس در حلب، اما هیچ منبع رسمی این موضوع را تایید نکرده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس