کد خبر 645775
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰

در چند روز گذشته افراد شناخته شده‌ای به بهانه عدالت خواهي به منزل مديرمسئول سايت بازداشت شده معماري نيوز رفته و بدون اطلاع از محتواي آنچه در پرونده وي آمده از وي تجليل كرده اند.

به گزارش مشرق، در ايالات متحده و غرب كه قدمت روزنامه نگاري شان به حدود ٢٠٠ سال مي رسد قوانين و محدوديت هايي براي روزنامه نگاران وجود دارد كه ناديده گرفتن آنها سبب طرد از جامعه رسانه اي آن كشور مي شود. يكي از اين محدوديت ها انتشار اسناد ثابت نشده و تهمت به افراد و سازمان و به عبارتي بي اعتبار كردن آنها نزد مردم است. طبيعي است چنين فردي اگر در دادگاه محكوم شود كسي براي او كمپين تشكيل نمي دهد و نام تهمت و هتاكي به بقيه را نيز آزادي بيان نمي گذارند.
 
 آزادي بياني كه در كشور ما برخي بسيار روي آن مانور داده و غرب را مفتخر به آن مي دانند با دهان بازكردن و التقاط راست و دروغ تفاوتي به فاصله زمين تا آسمان دارد.
 
 در چند روز گذشته افراد شناخته شده‌ای به بهانه عدالت خواهي به منزل مديرمسئول سايت بازداشت شده معماري نيوز رفته و بدون اطلاع از محتواي آنچه در پرونده وي آمده از وي تجليل كرده اند.
 
 آنچه تاكنون مشخص شده اينكه آنچه معماري نيوز منتشر كرده نسبتي با حقيقت نداشته و حتي در ميان چهره هاي شوراي شهر تهران افرادي چون بانوي آزاده معصومه آباد و قناعتي به صراحت گفته اند اخبار منتشره دروغ است. يادمان نرود امضاي ٢٨ عضو شوراي شهر از جمله اعضاي اصلاح طلب پاي شكايت از معماري نيوز است.
 
 به آنهايي كه نه سياست باز بلكه واقعا دغدغه عدالت طلبي دارند توصيه مي شود لااقل تا زمان انتشار گزارش دستگاه قضايي از املاك صبوري كرده و بعد به اظهارنظر بپردازند. شايد آن زمان سياهي به ذغال مانده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    شواهدواقعی که دراين مملکت جریان دارد حکایت از آن دارد که ثروت ملی درحال غارت وچپاول است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس