منابع نظامی در حلب از پیشروی نیروهای ارتش در محله صلاح‌الدین در جنوب غربی شهر همزمان با پیشروی در محور السید خبر دادند.

 به گزارش مشرق، یک منبع نظامی اعلام کرد نیروهای گارد ریاست جمهوری در ارتش سوریه در محله صلاح‌الدین در جنوب غربی حلب پیشروی کردند، نیروهای ارتش همچنین در محور السید پیشروی کرده‌اند تا محدوده ایمن‌سازی منطقه را گسترش دهند.

به گفته منبع نظامی، در حال حاضر نیروهای ارتش سوریه تمرکز خود را بر محله مساکن هنانو در شمال شرقی حلب قرار داده تا ضربه کاری و سرنوشت‌ساز را به تروریست‌ها وارد کنند، چرا که این منطقه، دومین محله بزرگ حلب و قدیمی‌ترین منطقه تحت سیطره گروه‌های تروریستی به شمار می‌رود.

این در حالی است که خسارت‌ها و تلفات گروه‌های تروریستی تکفیری همزمان با ادامه عملیات ارتش و نیروهای همپیمان در اطراف میدان الجندول در شمال حلب در حال افزایش است که تنها چهار کیلومتر از این میدان فاصله دارند.

منبع نظامی سوری گفت انتظار می‌رود پروژه مسکونی 1070 طی ساعات آینده پس از هلاکت تروریست‌های باقی‌مانده در برخی ساختمان‌ها به طور کامل پاکسازی شود.

در حماه هم یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش سوریه آخرین بخش‌های شهرک معردس در حومه شمالی را هم پس از سرکوب تروریست‌های نفوذی به طور کامل پاکسازی کردند تا به این ترتیب معردس به طور کامل در کنترل ارتش قرار گیرد و تمام تلاش‌های تروریست‌ها برای پیشروی به سمت آن هم دفع شده است.

در جریان نبرد ارتش برای بازپس‌گیری شهرک معردس، ده‌ها تروریست از جمله چند سرکرده آنها به ویژه ابوعلی رحمون فرمانده نظامی گروه تروریستی موسوم به جیش العزه به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر تروریست‌های موسوم به الجیش الحر اعلام کرده‌اند نبرد الباب علیه داعش را آغاز کرده‌اند. الجیش الحر با حمایت ارتش ترکیه و در یک اقدام هماهنگ شده با تروریست‌های داعشی بدون جنگ و خونریزی، روز یکشنبه شهرک دابق را به سیطره خود درآوردند.

در ادلب هم یکی از سرکردگان گروه تروریستی جبهه النصره در مرکز شهر در یک حمله هوایی به هلاکت رسید که هنوز ملیت وی مشخص نشده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس