کد خبر 644671
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با آغاز عملیات آزادسازی موصل دلنوشته‌ای برای قاسم سلیمانی نوشت.

به گزارش مشرق، وزیر بهداشت همزمان با آغاز عملیات آزادسازی موصل دلنوشته‌ای برای قاسم سلیمانی نوشته که آنرا در ادامه می خوانید:
 
طی روزهای گذشته که عملیات آزاد سازی موصل آغاز شد، فکرم به شدّت درگیر تلاش بزرگ‌مردانی است که از خودگذشتگی سال‌های دفاع مقدس را در ذهن‌ها زنده کرده‌اند.

عزیزانی چون سردار رشید سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی که نامشان از مرزهای ایران عزیز فراتر رفته است؛ نام‌هایی که برای دشمنان خدا و خلق او، نشان از غضب الهی دارد و برای مردم منطقه نماد آرامش و امنیت است.

خوشا بر احوال ایشان و درود پروردگار بر پدران و مادرانی که در پناه تقوا، مهر و اخلاق نیک‌شان، چنین دلاورانی خداجوی، حقیقت‌خواه و حامی مظلومان تربیت یافته‌اند.

اینجانب به سهم خود در برابر این دلیرمردان که برای حفظ امنیت و تأمین سلامت هموطنان و دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت از جان خود گذشته‌اند، سر تعظیم فرود می‌آورم.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    همین وزیر مگه دیروز شاکی نبود از اینکه سرداران حرم راجع به همه چی صحبت می کنن...؟ دو رویی تا به کی؟
  • مهدی ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    تو این مملکت هیچ جیز سر جای خودش نیست و از همه جا بوی زننده ی ریا و مجیزگویی میاد! آخه این پیام رسمی باید از طرف وزیر بهداشت داده بشه و علنی بشه؟!! اخه این مسائل سیاسی-نظامی چه ربطی به وزیر بهداشت داره که مسئولیتهای دیگری دارن؟ حداقل اینجور پیامها باید خصوصی داده بشن بعنوان پیام یک شهروند بدون اطلاع رسانه ها چون شائبه ی بی نظمی رو بوجود میاره و واقعا بی نظمی در همه ی امور در کشور بیداد میکنه!
  • رضا ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    واقعا چقدر پاچه خواری چقدر نون بهم قرض دادن آدم حالش بهم میخوره بس کنید هر کسی تو هر شغلی هست کارش درست انجام بده اگه میخواهید پاچه خواری کنین پاچه خواری ملت بکنینن که اینقدر صبر تحمل دارن این همه بیعرضگی های شما رو میبینم صداشونم در نمیاد آقای هاشمی یه سری به بیمارستان ها بزن حرف من متوجه میشی
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    شما بعنوان وزیر بهداشت چه دخلی به این مسائل داری؟ می خواهی حرف های دیروزت رو ماست مالی کنی؟
  • محسن ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    هم به میخ هم به نعل که میگن اینه ها همین آقا نیود که حرف از سرداران حرم و علم میزد؟ سردار سلیمانی خیلی مردی ولی در نهایت مظلومیت
  • میثم ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    خیلی به فکرشونی برو اونجا.نمیری .مطمئنم نمیری.من تو و همکاراتو میشناسم.خوبم میشناسم.چون یه پرستارم مه داره با حقوق دو تومن حقوق های صد میلیونی شما رو توی یه بیمارستان کوچبک شهرستانی میبینم. ولی تو هر روز انکارش میکنی و مدرک میخوای.بیاین بیمارستانها ببینین چه خبره.متخصص داخلی ماهی ۸۰میلیون تومن.متخصص مغز و اعصاب ماهی ۱۲۰میلیون تومن و و و این ماهه عزیز همه شما رو به دردی دچار کنه که اه همه ایرانیا شمارو دچار کنه اونوقت این میاد برای سردار سلیمانی دلنوشته میده.ادمی که فقط خودش و همکاراشو نخبه میدونه و از دیدش بقیه تو مملکت ادم نیستن.
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    اولا" اين يك دلنوشته بوده وثانيا" حرفهاي قبلي وزير بهداشت كاملا" درست وبجا بود.همه مسولين درجه يك كشور دركار وبرنامه همديگه دخالت نابجا ميكنند.بطور مثال همه درخصوص سياست خارجي صاحب نظرندو اظهار نظر ميكنند.بهمين دليل صحبتهاي وزير بهداشت منطقي ميباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس