«ایوب فالح الربیعی»، معروف به ابوعزراییل به واسطه فعالیت‌های رسانه‌ای خود، به یک «سلبریتی» در میان جوانان عراق تبدیل شده است.

سرویس جهان مشرق - رزمنده مشهور شیعه عراقی، «ابوعزراییل»، که به یک شخصیت معروف رسانه ای در جنگ تبلیغاتی و روانی علیه داعش تبدیل شده است، تهدید کرد که در صورتی که رجب طیب اردوغان به حضور سربازان ترکیه در خاک عراق، به ویژه مشارکت در عملیات موصل، اصرار بورزد، در سر تک تک سربازان ترکیه حاضر در عراق "تیر خالی خواهد کرد."

در ویدیویی که ابوعزراییل در روزهای اخیر در یوتیوب منتشر کرده، سربازان ترکیه حاضر در بعشیقه در شمال عراق را چنین تهدید می کند:

«به حسین(ع)، اگر حواس ما متوجه شما شود، حتی یک موش، حتی یک موش، (در عراق) باقی نخواهد ماند.» موش لقبی است که ابوعزراییل به سربازان ترکیه ای حاضر در عراق می‌دهد.

{$sepehr_media_1814275_400_300}
 

«ایوب فالح الربیعی»، معروف به ابوعزراییل به واسطه فعالیت‌های رسانه‌ای خود، به یک «سلبریتی» در میان جوانان عراق تبدیل شده است.

البته او در بیشتر زمان این ویدیو جبهه النصره را تهدید می کند که اگر حتی حرم مقدس «سیده زینب» (حضرت زینب سلام الله علیها) را لمس کنند، "همه آن‌ها را تکه و پاره خواهد کرد."

حدود 150 سرباز ترکیه به همراه 25 تانک در «بعشیقه» در نزدیکی موصل در شمال عراق حضور دارند. ترکیه با نقض فاحش حق حاکمیت عراق، بدون اجازه دولت این کشور، سربازان خود را به بهانه تعلیم نیروهای محلی عرب سنی در برابر داعش، وارد خاک عراق کرده است. حیدر العبادی و سایر رهبران عراق به شدت به این اقدام غیرقانونی ترکیه تاخته اند. البته ترکیه اخیرا مدعی شده که تقاضای مشارکت در عملیات آزادسازی موصل را به نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا داده است، لیکن نخست وزیر عراق با هر گونه حضور نیروهای ترکیه در این عملیات مهم به شدت مخالفت کرده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علي ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    تركيه همانند ساير كشورها بايستي به عراق كمك كند
  • پری ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    بایدعراقی ها با سوری ها بریزن روسرترکیه ایی ها تا میتونن بزننشون .
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    کمک؟؟ تو باغی؟؟
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    ترکیه خودش حامی اصلی داعشه حرامیه چی داری میگی برادر
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    بزنن ؟ مزدوران ترکیه رو فقط با ضد هوایی ها باید زد ترکوند
  • ناشناس ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    باید زین پس مواظب بود او را ترور نکنند.اردوغان ریس تروریست هایت
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    یا ابوعزرائیل بیا یک تیر توی کله بی مخ این مردک هم خالی کن !
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    دمش گرم
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
    0 0
    وقتی ترکیه با حمایت همه جانبه از تروریست های داعشی سوریه و عراق ( 2 متحد اصلی ایران) رو وارد جنگ داخلی وحشتناکی کرد! همون موقع باید یه واکنش مقتدرانه نشون می دادیم! با سکوتمون باعث شدیم ترکیه ی جنایتکار فکر کنه هرغلطی دلش بخواد می تونه بکنه ایران، عراق و سوریه باید به ترکیه الان جنگ بدن
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    اولا باید چند سرباز ترکیه توسط ارتش عراق کشته و ترکیه و نیروهای پیاده نظامش پیشمرگه در صورت ورود به موصل تهدید به جنگ شود بسیج مردمی 150 هزار نیرو دارد یعنی حتی می تواند با ارتش امریکا و ترکیه بتنهایی بجنگد همه می دانند بخاطر ترس از بمباران هوایی آمریکا ارتش عراق پیشروی نمی کند و فرصت به دشمن آمریکایی می دهند و نباید از بمباران ارتش امریکا و تهدیدات آن بترسند و باید بسوی شمال حرکت کنند قبل از اینکه جدایی استانهای شمالی عراق رسمیت یابد و در این راه باید کرکوک و مناطق مورد نزاع با کردها خصوصا کرکوک را در وهله نخست از داعش باز پس بگیرد دولت عراق باید به ارتباط و کمک های پیشمرگه به داعش اشاره نماید و کردها را در صورت حمایت و ورود به موصل تهدید شدیدی بنماید دیگر کار کردها و داعش این دو پیاده نظام آمریکا تمام است و نیروی مازاد خود را حداقل 10000 نفر را به حلب و دمشق بفرستد ببینید کردها رسما خود را نیرویی آمریکایی اعلام کرده اند باید با هزینه زیاد و پول تعداد نیروی های حشد الشعبی را زیاد نمود زمان به نفع هیچ گروهی نیست خصوصا مقاومت- عراق در حال افغانستان نیزه شدن است باید جلوی این کار گرفته شود این کار شجاعت و مدیریت می خواهد- باید حیدرالعبادی ترکیه و پیشمرگه را به نبرد تهدید نماید نباید از شیطان ترسید خدا در قران می فرماید شیطان فقط تهدید و تطمیع می نماید ولی کاری نمی تواند بکند
  • ایرانی اذری ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    0 0
    مرگ بر ارزوهای دور ودراز گرگ زادگی و پانترکیسم وعثمانی گری ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس