رئیس اقلیم کردستان عراق، در ادامه نبرد روز اول عملیات موصل، در محور خازر حضور یافت و عملیات روز اول را موفقیت آمیز گزارش کرد و به خبرنگاران داخلی و خارجی گفت: برای ادامه مسیر هماهنگی بسیار خوبی بین ارتش و نیروهای پیشمرگه و نیروهای مردمی وجود دارد و هرگونه تحرکی با هماهنگی بغدادانجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، مسعودبارزانی در خصوص نقش نیروهای پیشمرگه، گفت: هرگونه تحرکی با هماهنگی با بغداد انجام خواهد شد و این هماهنگی کمک خواهد کرد تا نیروها موفق عمل کرده و داعش را درهم بشکنند و برای ایجاد آینده ای روشن برای مردم بسوی موصل به حرکت خود ادامه دهند.

بارزانی با اشاره به اینکه امروز روزی تاریخی در مبارزه با داعش است، اظهار داشت: برای اولین بار است که نیروهای پیشمرگه و ارتش عراق در یک جبهه واحد می جنگند و بدون شک تاثیر بسیار مثبتی بر پایان هرچه سریعتر عمر داعش خواهد داشت.

رئیس اقلیم کردستان عراق با تاکید بر اینکه روشن نیست عملیات آزادسازی موصل چقدر طول خواهد کشید، گفت: این عملیات هر زمان طول بکشد نیروها آماده روبه رو شدن با تروریست ها هستند.

بارزانی تصریح کرد: هماهنگی موجود تاثیر بسیار مثبتی بر توسعه روابط اربیل با بغداد خواهد داشت .

وی تاکید کرد که نیروهای عمل کننده هیچ آسیبی به مردم موصل نخواهند زد و برای رهایی آنها از چنگال تروریست ها تلاش می کنند.

رهبر حزب دمکرات کردستان عراق در ارتباط با حضور نیروهای ارتش ترکیه در خاک عراق نیز اظهار داشت: ضروری است در خصوص حضور این نیروها و تحرکات آنها هماهنگی های لازم با بغداد صورت گیرد.

نیروهای پیشمرگه و ارتش عراق از صبح امروز دوشنبه از دو محور شرق و جنوب موصل عملیات آزادسازی موصل را آغاز کردند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    متاسفانه اعتماد به کردها (غیر ایرانی) همیشه ضررهای زیادی به دنبال داشته چرا که عدم پایبندی به عهد و پیمان و خیانت از خصوصیات بارز آنهاست. اقلیم کردستان و حکام بی خرد آن بازیچه دست امریکا، آل سعود و حکومت اردوغان ملعون شده اند. دست بارزانی اکنون در دست صهیونیست هاست و این ابله نمی داند که آینده قوم کرد را به تباهی می کشاند. انها در طول تاریخ مدعی استقلال بوده اند اما چون توان و ظرفیت استقلال و پتانسیل لازم و نیروهای مستعد برای تشکیل حکومت مستقل را ندارند و از طرفی هم اعمال خیانت حتی به همقطاران خود در قاموس این کردها ( غیر ایرانی) نهفته است نه امروز بلکه صد سال دیگرهم شاهد تشکیل کردستان موفق و مستقل و بدون وابستگی نخواهیم بود. امیدوارم سران خائن کردستان به عقل بیایند و از تقدیم دودستی کشور و ذخایر و دارایی و ناموسشان به بیگانه پرهیز کنند. نه ترکها و نه اعراب وهابی نجس تر از سگ هرگز حامی کردها نخواهند بود. آنها از حماقت جماعت کرد بهره ها می برند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس