فرماندهان بسیج مردمی عراق با تاکید بر نابودی سیاسی و نظامی داعش در عراق با آزادسازی موصل گفت: اولویت بسیج مردمی در این عملیات نجات اهالی موصل است.

 به گزارش مشرق، «حسن الساری»، فرمانده گروهان‌های جهاد از گروه‌های بسیج مردمی عراق با تاکید بر مشارکت عملی و نه ظاهری بسیج مردمی در عملیات موصل گفت: همه گروه‌های بسیج مردمی در این عملیات حضور خواهند داشت.

وی افزود: نیروهای بسیج مردمی عازم نبردی می‌شوند که به دلیل حضور اقوام مختلف عراقی در موصل آن را ماموریتی امنیتی و سیاسی برمی‌شمریم و آزادسازی آن به معنای پایان حضور سیاسی، نظامی و امنیتی داعش در منطقه است.

«هاشم الموسوی»، سخنگوی جنبش النجبا‌ء عراق نیز در پاسخ به برخی درخواست‌ها برای حذف بسیج مردمی از نبرد موصل گفت: این فرمانده کل نیروهای مسلح عراق است که تصمیم حضور بسیج مردمی در این عملیات را گرفته و ما به دیگر کشورها اجازه نمی‌دهیم عراق را عرصه جاسوسی‌های خود قرار بدهند.

وی افزود: بسیج مردمی هرگز به مزدورانی که در خط سیاسی داعش هستند   اجازه نمی‌دهد که سیاست‌های خصمانه خود را علیه ما تحمیل کنند آنها کسانی هستند که اجازه ورود نظامیان ترکیه به عراق را دادند و همان‌ها پای داعش را به عراق باز کردند و جان و آینده و سرنوشت مردم را به بازی گرفتند تا به حال و روز امروز رسیدیم.

«احمد الاسدی»، سخنگوی رسمی بسیج مردمی عراق و نماینده پارلمان این کشور نیز در آستانه آغاز عملیات آزاد سازی موصل با صدور بیانیه‌ای، تاکید کرد: هدف بسیج مردمی در عملیات موصل نجات اهالی این شهر از چنگ داعش است.

وی افزود: از دلایل به تاخیر افتادن عملیات آزادسازی موصل تامین امکانات لازم برای آوارگان پس از رویارویی با داعش است و مردم موصل نباید فریب شایعات درباره بسیج مردمی را بخورند.

این مقام بسیج مردمی عراق اخبار حاکی از معامله ارتش عراق با تروریست‌های داعش برای خروجشان از موصل گفت: هیچ معامله‌ای برای خروج داعش از موصل نیست و نبرد موصل داعش را در داخل نینوا نابود خواهد کرد.

الاسدی افزود: نیروهای ما هرگز اجازه خروج عناصر داعش به سوریه را نمی‌دهند و ما اطلاعات دقیقی از دشمن قبل از اعلام نبرد آزادسازی موصل در دست داریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانیم ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    خدامند یار و یاورتان باشد ای جوانمردان دلاور. خدا را به این ایام شهادت سیدالشهدا حضرت حسین ابن علی علیه السلام و به خون پاک آن حضرت قسم میدهیم که شر شیاطین و تکفیریهای وهابی و اردوغان و آمریکای پلید جهانخوار و عمله های منفور آل لعین سعود را به دستان پرتوان و یداللهی شما قهرمانان از سر مسلمین کوتاه کم نماید و موجبات نابودی اونها را به واسطه شما قهرمانان شیعه مهیا بگرداند. خداوندا صاحبمان حضرت امام زمان رو برسون تا دنیا روی امنیت و آسایش رو ببینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس