کد خبر 642008
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

در زمان جنگ یکی از موشک‌های ایران در منطقه‌ی الکراده به مدرسه‌ای اصابت می‌کند و چند دانش‌آموز کشته می‌شود. به دستور صدام آن سال «سال طفل شهید» نامگذاری شده و همه معلمین موظف به گرامیداشت آن شده بودند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرهنگ بازنشسته علی رستمی که در عرصه دفاع مقدس، دستی به قلم هم دارد، امروز در فضای مجازی نوشت:

امروز یکی از اهالی بغداد می‌گفت: در زمان جنگ یکی از موشک‌های ایران در منطقه‌ی الکراده به مدرسه‌ای اصابت می‌کند و چند دانش‌آموز کشته می‌شود. به دستور صدام آن سال «سال طفل شهید» نامگذاری شده و همه معلمین موظف به گرامیداشت آن شده بودند. معلمین و مبلغین می‌بایستی با سخنرانی و مراسم پرهزینه موجب ایجاد کینه در دل دانش‌آموزان و مردم نسبت به ایران می‌شدند.

چرا ما نتوانستیم بمباران دبیرستان زینبیه میانه و مدارس بروجرد و بهبهان و... را به تصویر کشیم و از آن در جهت تهییج افکار عمومی علیه دشمن استفاده کنیم؟! بمباران‌هایی که در آن صدها دانش‌آموز مظلومانه به شهادت رسیدند.

باور می‌کنید در جریان بمباران شیمیایی حلبچه که هزاران نظامی ایرانی به همراه مردم حلبچه شهید و مجروح شدند، باز نتوانستیم درست بهره‌برداری کنیم و نقاب از چهره‌ی مجامع بین‌المللی برداریم؟!

صحنه‌های مظلومیت ایران در  جنگ هشت ساله بسیار زیاد است و تاریخ از بسیاری از وقایع آن بی‌اطلاع است.
 
این بغدادی می‌گفت: ابزار تبلیغاتی این‌چنینی و در دست‌داشتن قدرت رسانه‌ای، صدام را در ادامه دیکتاتوری‌اش تواناتر کرده و باعث تسهیل اقتدار او در ایجاد رعب و وحشت از ایرانی‌ها و اعزام اجباری مردم به جبهه‌های جنگ شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    دبیرستان دخترانه زینبیه و ابتدائی پسرانه ثارالله در یک زمان بمباران شدن در میانه.
  • کیان ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    درسته که اکنون سالها از جنگ می گذرد، ولی ای کاش شما هم این خبر را نمی زدید تا به قدرت رسانه ای صدام پس از مرگ او کمک نکنید. همه چیز را که نباید گفت. آنچه را که باعث تضعیف اسلام و روحیه مسلمین بشود نباید گفت. اگر گفتنی می خواهید و شجاعت دارید با سند و مدرک از مجرمان همین زمان بگوید که صدای سیدعلی تنها نماند. این خبر را بردارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس